P
"pulassa"
Vieras
Tiedän, että tämä on pitkälti omaa syytäni, mutta mies on tuurijuoppo, on kokeillu kaikki mahd.hoidot ja pysyy vaivatta raittiina 5-6kk, sitten alkaa oireilu joka johtaa lähtemiseen ja ryyppyputkeen...koin tämän jo kerran viime kesänä ja erosimme 3kk, kunnes huomasin olevani yllätysraskaana tälle miehelle! Hän vakuutti olevansa raitistunut eikä ollut mistä tarkistaa kun ei miehellä ole ystäviä ja on tahallan sotkenut minun välit äitiinsä(äiti antaa katon pään päälle ja rahaa juomiseen kun vähän valehtelee miten kurja akka on)...joten menin suoraan ansaan! Todellisuudessa takana oli taas yksi päättynyt ryyppyputki ja sitä seurannut morkkis, jonka minä nielin! Nyt miehen oireilu alkoi joulun jälkeen ja eilen häipyi kuin koira veräjästä, lähtee muka ulkoiluttamaan koiraa eikä tule enää ja kun alan epäilemään asiaa huomaan, että on vienyt vaatteensa yms kamansa ennakkoon autoon!!!! Joten täälläpä siis olen yksin viimesillään raskaana(raskaus ei ole ollut helppo, toksemiaa yms) 3v poika kuumeessa,valvottu yö takana, jääkaappi tyhjä(rahaa onneksi on, mutta lähde nyt kauppaan sairaan lapsen kanssa) ja mies hävinnyt!!!! Mihinkään ei vastaa mitään, sitä on turha edes yrittää kun sen asenteen ottaa ja äitinsä luo en voi mennä vaatimaan selityksiä, koska äitinsä soittaisi poliisit jos sinne menisin(sen koin viime kesänä kun menin selvit.käytännön raha yms paperi asioita, jotka mies jätti hoitamatta)! Arvatkaa harmittaako, itkettääkö suututtaako ja mitä ikinä, että menin vielä toistamiseen laittamaan itseni näin tukalaan tilanteeseen kun edell.kerrasta selvisin ja sain asiani joten kuten kuntoon! Asuntonikin myin ja nyt asumme vuokra asunnossa joka on molempien nimillä, voiko mies irtisanoa vuokrasop.omalta osaltaan minun tietämättä tai jos ei sitä tee saanko hänet pois kirjoilta tästä, että voin hakea asumistukea yms???