olihan se odotettavissa, mutta silti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pulassa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pulassa"

Vieras
Tiedän, että tämä on pitkälti omaa syytäni, mutta mies on tuurijuoppo, on kokeillu kaikki mahd.hoidot ja pysyy vaivatta raittiina 5-6kk, sitten alkaa oireilu joka johtaa lähtemiseen ja ryyppyputkeen...koin tämän jo kerran viime kesänä ja erosimme 3kk, kunnes huomasin olevani yllätysraskaana tälle miehelle! Hän vakuutti olevansa raitistunut eikä ollut mistä tarkistaa kun ei miehellä ole ystäviä ja on tahallan sotkenut minun välit äitiinsä(äiti antaa katon pään päälle ja rahaa juomiseen kun vähän valehtelee miten kurja akka on)...joten menin suoraan ansaan! Todellisuudessa takana oli taas yksi päättynyt ryyppyputki ja sitä seurannut morkkis, jonka minä nielin! Nyt miehen oireilu alkoi joulun jälkeen ja eilen häipyi kuin koira veräjästä, lähtee muka ulkoiluttamaan koiraa eikä tule enää ja kun alan epäilemään asiaa huomaan, että on vienyt vaatteensa yms kamansa ennakkoon autoon!!!! Joten täälläpä siis olen yksin viimesillään raskaana(raskaus ei ole ollut helppo, toksemiaa yms) 3v poika kuumeessa,valvottu yö takana, jääkaappi tyhjä(rahaa onneksi on, mutta lähde nyt kauppaan sairaan lapsen kanssa) ja mies hävinnyt!!!! Mihinkään ei vastaa mitään, sitä on turha edes yrittää kun sen asenteen ottaa ja äitinsä luo en voi mennä vaatimaan selityksiä, koska äitinsä soittaisi poliisit jos sinne menisin(sen koin viime kesänä kun menin selvit.käytännön raha yms paperi asioita, jotka mies jätti hoitamatta)! Arvatkaa harmittaako, itkettääkö suututtaako ja mitä ikinä, että menin vielä toistamiseen laittamaan itseni näin tukalaan tilanteeseen kun edell.kerrasta selvisin ja sain asiani joten kuten kuntoon! Asuntonikin myin ja nyt asumme vuokra asunnossa joka on molempien nimillä, voiko mies irtisanoa vuokrasop.omalta osaltaan minun tietämättä tai jos ei sitä tee saanko hänet pois kirjoilta tästä, että voin hakea asumistukea yms???

Kamala mies! Lähde heti pois sieltä. Onko sinulla joku ystävä joka voi auttaa sinua? Mieti ennen kaikkea millaisen isänmallin lapsesi saa. Helppohan se on toisaalta täältä huudella, mutta älä jää roikkumaan noin onnettomaan suhteeseen. Et voi muuttaa miestäsi jos hän ei sitä halua ja tuntuu mies melko lapselta jos äitinsä helmoihin menee... eikä tämä ollut ensimmäinen kerta? Nyt pakkaat tavarasi etsit asunnon ja sanot miehellesi että jättää sinut rauhaan...niin sitten kun palaa... 3-vuotias lapsi on jo sen ikäinen että ymmärtää kun isä lähtee ja myöhemmin saattaa muistaakkin ne tapahtumat, joten mieti nyt tarkkaan lapsesikin tunteita!

Voimia sinulle, pysy vahvana ja hae apua ystäviltäsi.

Mikäs tuossa nyt on olla. Puhut vuokranantajalle ja vaihdat lukot oviin ja otat yhteyttä omiin sukuliasiisi ja ystäviisi että saat ensin apua siellä kaupassakäynnissä. Mikäs hätä sulla siellä on, asunnon myyntirahoilla elät kivasti ja kannattaa miettiä laitatko rahasi pidemmän päälle vuokraan vai hankitko oman asunnon. Nyt puhelin käteen että pääset kauppaan ja muista tämä päivä sitten kun mies alkaa takasin yrittämään, ei se sillonkaan ole tullut jäädäkseen.

Kyllähän käyt.asiat järjestyy tavalla tai toisella, mutta henkisesti on niin hemmetin höynäytetty ja paha olla! Toki muistan tämän pvän, muistan edellisenkin lähdön salaa minun työpäivän aikana! Silti raskasta kun uusi koti, uusi lapsi ja sitä ja tätä ja mies on kun mikäkin kakara!!! Jos minä tekisin näin, mikä haloo siitä syntyisi, mutta miehet ne voi vaan ottaa ja kadota eikä kukaan laita niitä tilille teostaan! Sukulaiset vaan on kaukana ja ystävillä omat lapset ja kuviot, ei niitä kehtaa vaivata eikä tätä kehtaa muutenkaan pahemmin selitellä, että hei olen taas pulassa ja joo muistan kyllä mitä viimeksi puhuttiin! Sitä vaan haluaa uskoa toisessa hyvään...

Yhteistyössä