Olihan taas tuuria!

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Aamulla astuin kotona ilmeisesti kenkien mukana sisään kulkeutuneeseen lasinsiruun. Tulos: vasemmassa kantapäässä reikä, oikeassa jalkapöydässä n. 10 sentin mittainen viiltohaava, jota tk:ssa liimattiin kiinni, kun ei ollenkaan meinaa verentulo lakata, sormessa haava - ja kohta on myös vasen käsi pipi, kun jouduttiin jäykkäkouristuskin antaa samaan syssyyn.

Sanonpa vaan, että olihan taas mun tuuria :|. Onni onnettomuudessa oli paitsi se, ettei vielä pahemmin käynyt ennen kaikkea se, ettei se ollut herra 3,5 vee, joka siihen siruun astui vaan minä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Ihanaa, kun kaikkia kiinnostaa mun kurja kohtaloni näin kanalasti :kieh: :whistle:

Kiinnostaa kuin kanalasti. Eikun mä ihmettelin miten ihmeessä sä sait jalkapöytään sellaisen haavan, oliko miten iso siru? Toivottavasti ei oo mitään pöpöjä ollut siinä...

Tänään säälipisteitä on jaeltu tulipalossa kuolleen pikkupojan vanhemmille ja nuoren, veneessä häkään kuolleen, naisen omaisille. Kaikille ei riitä aina empatiaa ja sympatiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Ihanaa, kun kaikkia kiinnostaa mun kurja kohtaloni näin kanalasti :kieh: :whistle:

Kiinnostaa kuin kanalasti. Eikun mä ihmettelin miten ihmeessä sä sait jalkapöytään sellaisen haavan, oliko miten iso siru? Toivottavasti ei oo mitään pöpöjä ollut siinä...

Mä en oikein itsekään tiedä, että miten sen jalkapöydän toheloin... se oli se siru törröllään kantapäässä, ja kun siinä pompin vessan suuntaan, niin onnistuin sitten viiltämään toisella jalalla toista... kuulostaa sekavalta, ja sitä se tilanen olikin :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tänään säälipisteitä on jaeltu tulipalossa kuolleen pikkupojan vanhemmille ja nuoren, veneessä häkään kuolleen, naisen omaisille. Kaikille ei riitä aina empatiaa ja sympatiaa.

Onneksi (?) mä olen vielä elossa sentään, että siinä mielessä ei hätää. Pirun kipeät nuo jalat silti on, tiedä oikein miten kävelis...

Yhteistyössä