Oliko Jari Sillanpää oikea valinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Linkki: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1687145

Kyllä meikäläiselläkin meni siiderit väärään kurkkuun kun Suomen pisteiden julkistaja herra Sillanpää pompsahti ruutuun:( Surkea esitys, oli vähän niinkuin maanviljelijä olisi juuri tullut pellolta ja ihmetellyt että "mitä, missä, milloin" ja tuo paita, kuka kurja sen valitsi????

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Linkki: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1687145

Kyllä meikäläiselläkin meni siiderit väärään kurkkuun kun Suomen pisteiden julkistaja herra Sillanpää pompsahti ruutuun:( Surkea esitys, oli vähän niinkuin maanviljelijä olisi juuri tullut pellolta ja ihmetellyt että "mitä, missä, milloin" ja tuo paita, kuka kurja sen valitsi????

Aivan samaa ajattelin kun näin "meidän Jarskan " :o
Hyvin antoi kyllä loistavan kuvan millainen junttila Suomi on.

olihan se noloa kuin mikä. Tosissaan muut pukeutuvat parhaimpiinsa ja suomalaisten edustaja sitten on tosiaan sen näköinen kun olisi pellolta tullut. Kyllä hävetti kun pistelaskua katsottiin, mutta ei mitenkään yllättänyt. Eipä sitä olisi muuta voinut odottaakaan :ashamed: Samoin kuin se Suomen edustajabiisi, ei mitään koreografiaa eikä naisilla edes samanlaiset puvut. Jeps.

musta tuntuu, että me suomalaiset aika usein tunnetaan noloutta omista edustajista ja ennakkoasenne on jo sellanen "voivittumitäpaskaataasjakyllähävettääjaeivarmanavoiteta"...

ja sit lytätään kaikki lopuks.esiintyjät, pisteenlaskijat,juontajat.. kaikki.

Olihan se Waldon ESITYS aika ala-arvoinen. Ne muijatkin vaa heilu siinä vailla mitään ideaa. Noloa jo sinänsä ettei ole viitsitty tuon enempää nähdä vaivaa.
Jartsan paitaa en niinkään häpeä. :D

Mä en kiinnittänyt mitään huomiota Jartsan paitaan.

Ja mä en ymmärrä, miksi suomalaisten pitää hävetä aina kaikkea?? Mä en häpeä Jartsan paitaa, en Jartsaa, en Waldoa, en Suomen esitystä, en sijaamme, en mitään. Hyvä showhan se oli kaiken kaikkiaan.

1687145-400_sillanpaa.jpg

Sillanpää ehkä mutta vaate ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Mua hävetti se suomen edustusbiisi paljon enemmän ku Jartsa.
Se oli niin HUONO.

Mikä siinä sua hävetti? Mua olisi hävettänyt paljon enemmän ukrainalaisena (jos oikein muistan), mutta hekin ovat varmaan vaan nauraneet.

Samoin kuin se Suomen edustajabiisi, ei mitään koreografiaa eikä naisilla edes samanlaiset puvut. Jeps.
Niissä puvuissahan oli selkeästi sama linja. Mutta Sillanpää oli kyllä paita, asento ja koko olemusta myöten maajussia parhaimmilaan. Toisaalta, erilaisen vartalomuodon ja asennon omaavan miekkosen päällä, pusero olisi voinut olla rennon tyylikäs.

Olisin halunnut vajota maan alle.... tilannetajun täydellinen puute Sillanpäällä. Vai eikö raasu tiennyt, että tapana on pukeutua todella juhlavasti.
Ainoastaan vaatteen kalleus ei tee siitä juhlavaa, hei haloo!

Alkuperäinen kirjoittaja huutiksessa myynnissä:
Hei toi on D&G:n paita!

Saa aika rikas maajussi olla.

Juu tuota raariossa naurettiin kun ensin paita haukuttiin Vapaa valinnan 2? paidaksi joka halvatun ruma.
Ja kun selvisi paidan merkki ja hinta tuli siitä niin hieno ja upea yhtäkkiä.
:laugh:
Hauskasta kun paidan merkki muutti kaiken.

Alkuperäinen kirjoittaja huutiksessa myynnissä:
Hei toi on D&G:n paita!

Saa aika rikas maajussi olla.

Kyllä mäkin huomasin että se kallis paita on, mutta kun se on niin rumasti puettu! Jos ei paita sovi niin ei se silti hyvältä näyt vaikka olis kuinka kallis. Eikä sen kanssa tartte seisoskella kädet taskussa niin kuin olis heinäpellolta kotiin lampsimassa..

Yhteistyössä