Oliko mielestäsi viimeöinen hoitoni tympääntynyt minuun vai todella välitti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli mulla oli eräs tapaaminen tänään klo 12. Olin viime yön erään miehen luona, joka joskus puoli 11 kysyi, että "eikö sulla ollut kahdeltatoista se juttu". Mä vastasin myöntävästi, ja hän jatkoi: "no pitäsköhän mut heittää sut himaan, että ehdit sinne."

Onko muut samaa mieltä siitä, että mies vain yritti päästä minusta eroon?
Tuntu aika ikävältä.

oisko sit ollut parempi että ois sanonut varttia vaille 12 että sun tarttee varmaan lähtee..eikä ois ehkä puhunu kyydistä mitään. Miksi aina pitää ajatella ensin ne negatiiviset asiat, olisit kysynyt että haluutko eroon päästä. Ei pidä ajatella mitä muut ajattelee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli mulla oli eräs tapaaminen tänään klo 12. Olin viime yön erään miehen luona, joka joskus puoli 11 kysyi, että "eikö sulla ollut kahdeltatoista se juttu". Mä vastasin myöntävästi, ja hän jatkoi: "no pitäsköhän mut heittää sut himaan, että ehdit sinne."

Onko muut samaa mieltä siitä, että mies vain yritti päästä minusta eroon?
Tuntu aika ikävältä.

Jos ei välittäis, ois vaan sanonut, että eikö sun pitäis jo lähteä.

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
No musta hän ajatteli sun tulevaa tapaamista klo.12.00 ettet myöhästy siitä. Mistä sä nyt herneet vedit nenää? Ei Ymmärrä :)

No kun mä ajattelin, että hän haluaa minusta vaan jollain syyllä eroon!!

Mun mielestä sun olis pitänyt itse tajuta tapaamisesi. Se voi olla huomaavaistakin tai sitten halus päästä eroon. Äänensävy ja muut eleet kertoo sen.
MUTTA jos mun luona ois joku jolla on tapaaminen niin mä oletan että tajuaa itse lähteä ajoissa hoitamaan asiansa.

Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
No musta hän ajatteli sun tulevaa tapaamista klo.12.00 ettet myöhästy siitä. Mistä sä nyt herneet vedit nenää? Ei Ymmärrä :)

No kun mä ajattelin, että hän haluaa minusta vaan jollain syyllä eroon!!
Mun mielestä miehet sanoo sitten sen asian suoraan, jos haluaa eroon. Jos hän yritii olla huomaavainen sinua kohtaan?

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Mun mielestä sun olis pitänyt itse tajuta tapaamisesi. Se voi olla huomaavaistakin tai sitten halus päästä eroon. Äänensävy ja muut eleet kertoo sen.
MUTTA jos mun luona ois joku jolla on tapaaminen niin mä oletan että tajuaa itse lähteä ajoissa hoitamaan asiansa.

Siis mulla oli kyyti sun muut hommattuna, olin täysin tietoinen siitä tapaamisestani. Eihän mies sitä tietenkään tiennyt.

Otti mut syliinsä tuon sanomisen jälkeenkin, eli siinä mielessä oli yhä kiinnostuneen oloinen.

Yhteistyössä