Oliko minun lahja köyhä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

The titityy

Vieras
Kerhossa piipahdettiin hetki tänään kun oli lahjojen vaihto.
Arvon piti olla 2-3 ?

Minen päässyt kauppaan kun poika on sairaana, joten katsoin kaapista mitä löytyy.

Laitoin pakettiin kolme tikkaria, rusinalaatikon ja Ainun avaimenperäpupun.
Lahjan saaneen lapsen äidin ilme oli hapan. :/

Ei minulla ollut muutakaan tähän hätään. :(

Se sitten on tosi ärsyttävää, jos sovitaan että lahja maksaa 2-3 euroa niin sitten kuitenkin ostetaan 10 euron paketteja ja olla naama näkkärillä kun oma lapsi saakin sen 2-3 euron paketin. Siis lastahan siinä pitäs ilahduttaa ei äitiä.
Siis en tiedä onko näin käynyt lahjan suhteen mutta olen nähnyt tämmäsiäkin tapauksia

IHAN HYVÄ LAHJA OLI...mun mielestä piikujoululahjat on aina tollasia että saaja joko ihastuu tai sit pettyy tosi pahasti vaikka siellä olis mitä!!
itekkin firman pikkujouluihin repäsin aika pahan ja ostin merirosvokamppeet lasten osastolta ja sen sai meiän firman pomo...siellä se hillu sitten merirosvo korvis korvassa ja musta lappu silmän päällä...lopuksi taisi lahjottaa jonkun työntekijän lapselle ; D
mut sellasia vähän jäyniä pitää aikuisten juhlissa olla ettei aina oo sitä kynttilä linjaa...

niin ja ap:n tilanteessa lapsi varmasti tykkää tuollasesta ja äidistä viis ; D

naurettavaa käytöstä aikuiselta! lapsi on yleensä tyytyväinen hyvinkin "pieneen", ilon saavat siitä lahjan saamisesta! joskus enemmän iloa voi tuoda vaikka tavaran laatikko, huomattu on :whistle: