M
muisto menneisyydestä
Vieras
Olen miettinyt tätä kauan aikaa, monta vuotta. Käyttikö isä minua hyväksi jotenkin. Isäni ja äitini olivat eronneet. Olimme siskoni kanssa isän luona yökylässä. Isällä oli pieni sänky, sitä ei parisängyksi voinut kutsua mutta juuri ja juuri siinä kaksi ihmistä pystyi nukkumaan. No meitä nukkui kolme, minä olin silloin 10 vuotias ehkä, siskoni 6 vuotias, ja isäni. Heräsin yöllä siihen kun sänky heilui ja natisi. Säikähdin, mietin mitä tapahtuu. Meinasin tippua siinä sängystä, sänky heilui muistaakseni aika lailla. Sitten tajusin. Kuulin huohotusta, tajusin jotenkin että mitä isäni puuhaa. Hän tyydytti itseään. Itkin hiljaa, yritin saada unta. Mietin oliko siskoni herännyt siihen, koska nukkui keskellämme, ja jos minäkin kerran heräsin. Miksi näin kävi? Miksi isäni tyydytti itseään samassa sängyssä, missä nukuimme kun sillit purkissa? Miksei mennyt vessaan ja sielä hoidellut itseään? Miksei odottanut, kun lähdimme kuitenkin seuraavana aamuna takaisin kotiin? Kiihottiko häntä jotenkin se kun olimme vieressä? Vai oliko se normaalia? Tekevätkö muutkin niin?
Osaako joku sanoa tähän mitään, haluaisin saada jonkinlaisen vastauksen. Isäni on kuollut, joten häneltä ei sitä enää saa.
Osaako joku sanoa tähän mitään, haluaisin saada jonkinlaisen vastauksen. Isäni on kuollut, joten häneltä ei sitä enää saa.