Oliko se Lispen kimppasessio muuttoukkojen kanssa muidenkin mielestä hyväksikäyttöä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hän oli silloin vaikeassa elämänvaiheessa kun oli äsken eronnut miehestään ja sitä ennen elänyt vuosia alkoholistin kanssa. Tulee mieleen eräs keissi nuoruudesta. Päädyttiin 20-vuotiaan varatun naisen kanssa luokseni kun huomasin että hän oli heikommassa hapessa kun olin aiemmin tajunnut. Taustalla oli avomiehen alkoholinkäyttöä, pettämistä ja henkistä väkuvaltaa. Ajattelin että hyvä on, jos hän haluaa vielä tehdä jotain niin sekin käy mutta siihen asti olen kyllä passiivinen enkä painosta mitään. Sillä kertaa ei tapahtunutkaan mitään vaan nainen sai vähän ajan päästä yhteyden avomieheensä ja lähti hänen luokse baariin.
Melkein parempi niin. Toisten hyväksikäyttäminen ei ole kuulunut tapoihin.

Nuoren tai
vanhemmankin
soolomuuttajan
(naisen)
kannattaa palkata
ammattilaiset
muuttoon, eikä
mitään
kämäisiä, rasvaisia
puolituttuja
römpsän
vonkaajia.

Ellei siis ole oma
puoliso, isä, veli,
frendin
asiallinen mies
saatavilla..

Mä palkkaan
muuttoväkeni
arvostelut saaneesta
paikasta, jolla
vuosikymmenten
kokemus ja
ammattiylpeys.

Työpaikka ei ole
Tind-r eikä kukaan
halua muuttopäivään
mitään pell-temppuja
tai pokausviritelmiä.

Lispe on ilmeisesti
poistunut kokonaan
tai kirjoittaa harmaana.

Terkkuja hänelle. 🌿🌸🌷

Mulle jos tulis
epäasiallinen,
niin molopään
leegot ois
nopeesti
kadulla. 😬

Mä oon tässä
tarkka, sen verran
saanut elämässä
asiatonta iholle/
tontille tungettelua
osakseni.

B1tch gotta do
what b1tch gotta do..

P E A C E_ o u t. 🫡

Onko muka normaalia ettei paneminen kiinnosta jos mukana on esimerkiksi hyväksikäyttöä tai nainen on heikossa hapessa?
Pitäisikö käydä ottamassa testoarvot?

"Kaksi vuotta sitten johtaja Matti Rautkivi, 43, muutti ruokavalionsa totaalisesti.
Hän kertoo olleensa se tyypillinen diplomi-insinöörimies, joka rakastaa lihaa. Neljänkymmenen vuoden ajan hän laittoi suuhunsa ihan mitä sattuu. Sitten hän päätti kokeilla, miltä kasvisruokavalio tuntuisi.
– Aloituksen jälkeen meni pari viikkoa, kunnes tuli todella kevyt olo. Ajattelin, että jestas, tämähän tuntuu hyvältä. Energiatasot olivat tuplat entiseen verrattuna.
– Ennen kiukuttelin yli tunnin aamuisin vaimolle ja lapsille, koska herääminen oli vaikeaa. Ei ole enää. Teen kahdeksan tunnin työt nykyisin neljässä tunnissa.
Rautkivi on työskennellyt johtajana viimeiset 15 vuotta työurastaan. Hän on vetypolttoainealalla toimivan Ren-Gas Oy:n perustaja sekä Syvinvointi Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja.

Kokeilun jälkeen Rautkivi päätti testata, pärjääkö hän kasvisruokavaliolla seuraavat puoli vuotta. Testi onnistui, ja kasvissyönti muuttui elämäntavaksi. Suurin palkinto tuli lääkärin vastaanotolla.
– Verikokeiden tulokset olivat parhaat, jotka olen koskaan saanut. Yllättäen kävi myös niin, että testosteroniarvot nousivat merkittävästi.
Rautkivi alkoi perehtyä tarkemmin kasvisruokavalion vaikutuksiin. Hän oppi, että mielihyvähormonista eli dopamiinista noin 90 prosenttia erittyy suoliston kautta.
– Asiantuntija selitti minulle, että lihansyönti voi aiheuttaa ahdistavia ajatuksia, koska vaikutus suoliston mikrobikannalle ei ole paras mahdollinen. Siksi dopamiinia erittyy vähemmän."

"Kaksi vuotta sitten johtaja Matti Rautkivi, 43, muutti ruokavalionsa totaalisesti.
Hän kertoo olleensa se tyypillinen diplomi-insinöörimies, joka rakastaa lihaa. Neljänkymmenen vuoden ajan hän laittoi suuhunsa ihan mitä sattuu. Sitten hän päätti kokeilla, miltä kasvisruokavalio tuntuisi.
– Aloituksen jälkeen meni pari viikkoa, kunnes tuli todella kevyt olo. Ajattelin, että jestas, tämähän tuntuu hyvältä. Energiatasot olivat tuplat entiseen verrattuna.
– Ennen kiukuttelin yli tunnin aamuisin vaimolle ja lapsille, koska herääminen oli vaikeaa. Ei ole enää. Teen kahdeksan tunnin työt nykyisin neljässä tunnissa.
Rautkivi on työskennellyt johtajana viimeiset 15 vuotta työurastaan. Hän on vetypolttoainealalla toimivan Ren-Gas Oy:n perustaja sekä Syvinvointi Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja.

Kokeilun jälkeen Rautkivi päätti testata, pärjääkö hän kasvisruokavaliolla seuraavat puoli vuotta. Testi onnistui, ja kasvissyönti muuttui elämäntavaksi. Suurin palkinto tuli lääkärin vastaanotolla.
– Verikokeiden tulokset olivat parhaat, jotka olen koskaan saanut. Yllättäen kävi myös niin, että testosteroniarvot nousivat merkittävästi.
Rautkivi alkoi perehtyä tarkemmin kasvisruokavalion vaikutuksiin. Hän oppi, että mielihyvähormonista eli dopamiinista noin 90 prosenttia erittyy suoliston kautta.
– Asiantuntija selitti minulle, että lihansyönti voi aiheuttaa ahdistavia ajatuksia, koska vaikutus suoliston mikrobikannalle ei ole paras mahdollinen. Siksi dopamiinia erittyy vähemmän."

Todella hyvä ja hyödyllinen
kommentti, kiitos sinulle.

Kardiovaskulaarinen
terveys ja tasapainossa
oleva diabetes ovat
aivan ehdoton
peruslähtökohta
kaikenikäisten
miesten erektiokykyyn.
Stydi erektio ei onnistu
nuoremmallakaan,
jos veri ei virtaa soljuen
down there > elimen
paisuvaiskudokseen.
Tarkoitushan olisi, että
erektio myös pysyy,
eikä lassahda
heti alkumetreillä..

Ihmiset eivät näytä
tiedostavan,
kuinka paljon
heidän kehoissaan
risteilee verisuonistoa.

Aikuisen elimistön
valtimoiden ja
laskimoiden
yhteenlaskettu pituus
on 15 000 - 19 000 km.

Kun laskemme mukaan
myös mikroskooppiset
hiusverisuonet, on
meidän jokaisen
suoniverkoston pituus
huikea:
yli 100 000 kilometriä.
Kuuntelin luennon,
jossa sydänkirurgi
tuumasi pituudeksi
160 000 km. 🧐

Miehen pitäessä huolta terveydestään
hänen vaimonsa
taatusti kiittää häntä
kammarin puolella,
kun performanssi on
vaikuttava.👏

Sininen pilleri
[Vi4gra, Ci4lis] ei
koskaan korvaa hyvää
terveyttä, vaikka se
varmasti on ok lisäjeesi
(keski-ikäisen ja
seniorimiehen) erektio-
ongelmissa.

#terveystiistai

Todella hyvä ja hyödyllinen
kommentti, kiitos sinulle.

Kardiovaskulaarinen
terveys ja tasapainossa
oleva diabetes ovat
aivan ehdoton
peruslähtökohta
kaikenikäisten
miesten erektiokykyyn.
Stydi erektio ei onnistu
nuoremmallakaan,
jos veri ei virtaa soljuen
down there > elimen
paisuvaiskudokseen.
Tarkoitushan olisi, että
erektio myös pysyy,
eikä lassahda
heti alkumetreillä..

Ihmiset eivät näytä
tiedostavan,
kuinka paljon
heidän kehoissaan
risteilee verisuonistoa.

Aikuisen elimistön
valtimoiden ja
laskimoiden
yhteenlaskettu pituus
on 15 000 - 19 000 km.

Kun laskemme mukaan
myös mikroskooppiset
hiusverisuonet, on
meidän jokaisen
suoniverkoston pituus
huikea:
yli 100 000 kilometriä.
Kuuntelin luennon,
jossa sydänkirurgi
tuumasi pituudeksi
160 000 km.

Miehen pitäessä huolta terveydestään
hänen vaimonsa
taatusti kiittää häntä
kammarin puolella,
kun performanssi on
vaikuttava.

Sininen pilleri
[Vi4gra, Ci4lis] ei
koskaan korvaa hyvää
terveyttä, vaikka se
varmasti on ok lisäjeesi
(keski-ikäisen ja
seniorimiehen) erektio-
ongelmissa.

#terveystiistai
Kiitos!✌️

Nuoren tai
vanhemmankin
soolomuuttajan
(naisen)
kannattaa palkata
ammattilaiset
muuttoon, eikä
mitään
kämäisiä, rasvaisia
puolituttuja
römpsän
vonkaajia.

Ellei siis ole oma
puoliso, isä, veli,
frendin
asiallinen mies
saatavilla..

Mä palkkaan
muuttoväkeni
arvostelut saaneesta
paikasta, jolla
vuosikymmenten
kokemus ja
ammattiylpeys.

Työpaikka ei ole
Tind-r eikä kukaan
halua muuttopäivään
mitään pell-temppuja
tai pokausviritelmiä.

Lispe on ilmeisesti
poistunut kokonaan
tai kirjoittaa harmaana.

Terkkuja hänelle.
Kuinka ollakaan, juuri eilen (tiistaina) @Lispetti pikaisesti kävi palstalla.
AP:n kysymys oli hieman outo, en nyt syyttäisi Lispettiä muuttomiesten hyväksikäytöstä vaikka nuo varmaan koville joutuivatkin. :cool:

Viimeksi muokattu:
kautta.

Ehkä tämä on suurin syy kirjoitusteni mollaajien huonoon käytökseen.
Tapetut eläimet heidän elimistöissään kapinoivat, ja huutavat oikeuksiaan.

• Haha
Reactions: Johnny Appleseed
Mitä sitten normaali nuori mies olisi pitänyt tehdä? Painostaa se nainen suostumaan panoon? Hän oli niin heikossa hapessa että se olisi luultavasti onnistunut. Se vaan ei kuulunut tapoihin edes nuorena.

Yhteistyössä