Oliko tää pikkujoulu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Carita-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Carita-75

Vieras
Kerran lukiossa -90 luvulla oli eräässä leirikeskuksessa kokoontuminen naapurikunnan lukion kanssa jossa koulujen bändit soitti musaa ja tarjolla oli glögiä torttujen ja piparien kera, samalla oli kait jotain porukkaleikkejä ja siellä sai yöpyä jos tahtoi. Niin oliko tää pikkujoulu, niinnkuin puhutaan nykyäänkin että pikkujoulut eri firmoilla tai kaveriporukoilla??

Jos ei, niin sitten en koskaan ole edes pikkujoulua kokenut. Ootteks te kaikki muut?

Ois kyl kiva tähänikään jo kokea oikeat, mutta koskaan en ole päässyt :(

en ole koskaan ollu pikkujouluissa,en töiden puolesta enkä kavereiden.Ala-asteella ollut pikkujoulut viimeks,sai viedä karkkia kouluun ja sit istuttiin pimeessä ja open pöydällä yks kynttilä:D

[QUOTE="vieras";25243990]en ole koskaan ollu pikkujouluissa,en töiden puolesta enkä kavereiden.Ala-asteella ollut pikkujoulut viimeks,sai viedä karkkia kouluun ja sit istuttiin pimeessä ja open pöydällä yks kynttilä:D[/QUOTE]

Romanttista ;D

Kai se periaatteessa oli, mutta aika "kesy" :) Ite oon kerran ollut entisen työpaikan pikkujouluissa. Käytiin kattoo lätkämatsi (juu, miesvaltainen työpaikka...) Ja sen jälkeen syömässä. Ja sen jälkeen loppu mun tallennuskapasiteetti (EN kuulemma sammunnu, tallennustila vaan loppui)... Eli viinaa oli riittävästi... Onneksi oli luotettavat työkaverit, eikä tarvinnu pelätä mitään käyneen.

Vähän suppea otanta, mutta et välttämättä oo jääny mistään paitsi...

[QUOTE="vieras";25243990]en ole koskaan ollu pikkujouluissa,en töiden puolesta enkä kavereiden.Ala-asteella ollut pikkujoulut viimeks,sai viedä karkkia kouluun ja sit istuttiin pimeessä ja open pöydällä yks kynttilä:D[/QUOTE]

Olethan sitten ollut. Koulussa minäkin olen pikkujouluni viettänyt ja siitä on toooosi kauan.

Oli meilläkin koulussa pikkujouluja. Sai tosiaan viedä karkkia kouluun ja silleen.
Pojat oli rohkeampia ja kiusas varastamalla karkkeja. Ja kyllähän se oli jännää :D

En pidä pakkojuhlista, ja pikkujoulut kuuluu niihin. Olen kyllä kaksi kertaa moisiin erehtynyt eksymään.

Yhteistyössä