Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuvitteletko tosiaan että suomalainen suvakkimedia antaisi oikean kuvan asiasta? Mamuja pitää ylistää vaikka tappaisivat 100 suomalaista. Puukottajan perään lähti nuoria pesäpallomailojen kanssa, olivatko nekin mamuja? Ärsyttää niin tämä naiivius ja mamujen asettaminen jalustalle. Toki ukko teki hyvän työn, kuka tahansa olisi tehnyt samoin.
Hyvä kirjoitus nro seiskalta.
Persuja minäkin aion nyt ensikertaa äänestää. Tämän maan nykypolitiikka järkyttää, ja varsinkin pakoloisten loputon hyysäys.
Huvittavaa kun korkeasti koulutetut maahanmuuttajat, "musliminnäköiset" miehet jo varoittavat päättäjiämme islamin vaaroista!
Mutta ei ne taida pystyä sisäistämään näitä vaaroja?
aloittajasta et näytä tietävän mitään, mutta silti omaasi vihaat.Aloittajalla ei vaas silmät avaudu sitten millään. Ei edes terrori-isku Suomessa saa päätä pois pumpulista. Aloittaja taitaakin itse olla muslimi, kun tykkää halveerata kantiksia (=auttajiaan).
Sitäpä aloittaja ihmettelee, että oliko kun ei missään näkynyt heistä juttua...Eikös siellä ollut useampikin suomalainen. Tuosta yhdestä ulkomaalaisesta vain kirjoitetaan enemmän, koska sai auttaessaan itse puukosta.
Lähde?Kaksi maahanmuuttajamiestä on nyt Tyksissä koska menivät väliin, kukaan kantasuomalainen ei uskaltanut suoraan mennä estämään itse puukotustilanteissa. Perässäjuoksevissa oli kyllä sekä kantasuomalaisia että maahanmuuttajia.
Tämän juuri haluaisin tietää, eli menikö kukaan suomalainen oikeasti väliin vaiko eikö. Laittoiko kukaan suomalainen omaa henkeään alttiiksi oman maanmiehensä puolesta vai ainoastaan maahanmuuttajat kantisten puolesta. Jos näin niin vitun noloa! Pelkurikantisten naamat näkyvillä kuvissa ja videoissa.Kaksi maahanmuuttajamiestä on nyt Tyksissä koska menivät väliin, kukaan kantasuomalainen ei uskaltanut suoraan mennä estämään itse puukotustilanteissa. Perässäjuoksevissa oli kyllä sekä kantasuomalaisia että maahanmuuttajia.
Siis se ruotsalainen Hassan ja sen lisäksi turkulanen Hasan (siis kaksi ihan eri henkilöä)Lähde?
Muut eivät ole antaneet haastattelujaPankaa merkille että valtamedia on julkaissut vain mehmettiuhrien nimiä muttei kantaväestön uhrien nimiä.
Tämä on ihan harkittua toimintaa.
Nämä kaksi oli ainoat jotka menivät suoraan väliin ja loukkaantuivat.Muut eivät ole antaneet haastatteluja
AP on itse asiassa helvetin huolissaan siitä mitä tilanne kuvastaa, mietipä itse. Millaisessa tilassa kuvittelet kansan olevan, jolloin omiaan ei puolusteta? Mieti hiukka pitemmälle niin saatat oivaltaa.Tämänkö argumentin rasmus on miettinyt yön aikana valmiiksi;
Rajat on pidettävä auki että saamme lisää rohkeita terroristien puukkojen tielle ryntääviä ulkomaalaisia.