Olikohan nyt nolouden huippu kutsua päiväkodin tädit lapsen synttäreille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti x 4"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei ole noloa ollenkaan. Onhan monissa kunnissa tapana että hoitajat käyvät perheessä tutustumassa lapseen ennen kun aloittaa hoidon. Miksi siis tuo nyt noloa olisi?

Se kotona käynti ennen hoidon aloitusta kuluu yöhömme, saamma siis siitä palkkaa ja teemme sen työajallamme. Olen myös ollut päiväkoiryhmäni kanssa muutaman kerran jonkun hoitolapsen synymäpäivillä/kotona kylässä työ/hoitopäivän aikana, mutta vapaa-ajalla en menisi.

Mahtavat he siel kahvihuoneessa puhua nyt sitten tuosta hommasta jotta olipas pimeetä porukkaa kun synttäreille kutsua laittavat:( no ei se varmaa nyt auta kun olla vaa iha pokerina ja hymyillä aaamulla kun lapset vien..Mieskin niin urpo että ei ollenkaan osaa eläytyö tähän tilanteeseen. sanoo vaan että mitä tossa nyt on.. ei tänne ole kenenkään pakko tulla jos ei halua.

miekin olen ollut koko päikkyryhmän kanssa päivällä yhden lapsen synttäreillä. ja parilla olen käynyt kahvilla (ovat samalla naamureita ja omieni hyviä kavereita nuo lapset)

Kylläpäs ihmiset tekee asiasta vaikean, tosin palstan tapauksessa en yhtään ihmettele.
Lapsi halusi kutsua ja sai kutsua. Tädit varmaan kiittelevät kohteliaasti kutsusta ja pahoittelevat että päivälle on jotain muuta valitettavasti suunniteltuna ja eivät pääse.

Miksi ihmeessä tuollaisesta pitäisi nolostua? Siitä että lapsi näyttää tykkäävän hoitajista erityisen paljon?

Yhteistyössä