Olikohan se lapsivettä? mitäs nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipiteitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielipiteitä

Vieras
Mulla tuli n.2,5 h sitten vessakäynnin yhteydessä sellanen lorahdus josta en edelleenkään oikein tiä oliko se lapsivettä vai pissaa vaan. Nyt oon odotellu et tulis lisää tai supistukset alkas, mut ei velä ainakaan mitään.

Niin siis pitäskö mun nyt sit kuitenkin lähtee sairaalaan tarkistaan tilanne vai odotella kotona. Kun se tosiaan saatto olla pissaakin vaan.. Huomenna oon jokatapaukses menossa äitipolille käymään päiväl. Voinko siis odotella kotona rauhas??

ja rv. 40+2

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos vastauksista! Ehkäpä sitten odottelen vielä ainakin. Eiks se oo vuorokausi minkä voi jokatapaukses odottaa vesien menosta ennen kun täytyy käynnistää??

Näin kai silloin jos ne on kokonaan menneet, jos sulla ei ole tullut kuin tuollainen yksi pieni hulahdus, niin olettaisin että se ei ollut lapsivettä.

kiitos vastauksista! Ehkäpä sitten odottelen vielä ainakin. Eiks se oo vuorokausi minkä voi jokatapaukses odottaa vesien menosta ennen kun täytyy käynnistää??

Juu, sen jälkeen kun kaikki vedet on mennyt. Ja väittäisin että huomaisit jos kaikki vedet olisi lorahtanut.
Jos se oli vettä niin sitä tulee kyllä lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:

Näin kai silloin jos ne on kokonaan menneet, jos sulla ei ole tullut kuin tuollainen yksi pieni hulahdus, niin olettaisin että se ei ollut lapsivettä.

Itellä lorahteli lapsivettä aina asentoa vaihtaessa. Oli kalvoissa jossain ylhäällä reikä, josta pääsi aina sillointällöin lorahtamaan. Eli voi olla lapsivettäkin.

Joo soittaisin kyllä kans... Kun vesien menosta on 18 h eikä ole vielä syntynyt niin joutuu sairaalassa tippaan syntymään asti :( (en tosin tiedä että antaisivatko käynnistystä yhtään sen aiemmin odottelit sitten kotona tai osastolla, mulla meni vetten jälkeen 1,5 vrk ja sain sittenkin vain yhden hikisen cytotecin)