P
Piritta
Vieras
ja meistä on kasvanut varsin kunniallisia aikuisia. Olemme kouluttautuneet hyvin, meillä hyvä palkkaiset ammatit, omaisuutta on kartutettu, olemma onnellisia ja tasapainoisia.Onnemme lisänä on neljä ihanaa, tervettä lasta.
Eikä meitä ole traumatisoineet aikaisessa iässä hoitoon lähtemiset, aikaiset ammut, ilman äidin syliä.Vanhempamme ovat meille hyvin läheisiä ja vietämme heidän kanssaan paljon aikaa. Lapsemme rakastavat isovanhempiaan. Tunnen että kaikki asiat ovat niin hyvin kuin vain voi olla, ehkä paremminkin. Joten ei ole äitini hallaa meille tehnyt vaikka ei aikoinaan valinnut kotiäitiyttä. (v. 1970 äitiysloma oli 3kk)
Eikä meitä ole traumatisoineet aikaisessa iässä hoitoon lähtemiset, aikaiset ammut, ilman äidin syliä.Vanhempamme ovat meille hyvin läheisiä ja vietämme heidän kanssaan paljon aikaa. Lapsemme rakastavat isovanhempiaan. Tunnen että kaikki asiat ovat niin hyvin kuin vain voi olla, ehkä paremminkin. Joten ei ole äitini hallaa meille tehnyt vaikka ei aikoinaan valinnut kotiäitiyttä. (v. 1970 äitiysloma oli 3kk)