Olin 4kk kun minut vietiin ulkopuoliselle hoitoon,mieheni oli 3kk ikäinen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piritta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piritta

Vieras
ja meistä on kasvanut varsin kunniallisia aikuisia. Olemme kouluttautuneet hyvin, meillä hyvä palkkaiset ammatit, omaisuutta on kartutettu, olemma onnellisia ja tasapainoisia.Onnemme lisänä on neljä ihanaa, tervettä lasta.
Eikä meitä ole traumatisoineet aikaisessa iässä hoitoon lähtemiset, aikaiset ammut, ilman äidin syliä.Vanhempamme ovat meille hyvin läheisiä ja vietämme heidän kanssaan paljon aikaa. Lapsemme rakastavat isovanhempiaan. Tunnen että kaikki asiat ovat niin hyvin kuin vain voi olla, ehkä paremminkin. Joten ei ole äitini hallaa meille tehnyt vaikka ei aikoinaan valinnut kotiäitiyttä. (v. 1970 äitiysloma oli 3kk)

 
Mihin pyrit tällä aloituksella? Jos olisi silloin ollut mahdollista olla kotona pidempään kuin 3 kk, niin varmasti äidit olisivat olleet). Onneksi se on nykyään tosiaan mahdollista!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mä taas olin aina mummolla ja sain siitä hyvästä ainakin kaksikymmentä reikää hampaisiini. :|

Onko mummo tasavertainen kaikkien lastenlastensa suhteen? Vai oletko sinä ainoa, jota auttanut? (muistelen jotain raha-apuja olleen, oliko ainakin häät maksettu?)
 

Yhteistyössä