Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta:Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Oonko mä ainoa kenen mielestä toi ei oo kovin kamalaa?!
Kuten jo kirjoitin, niin täytyis tietää koko tapahtuma ja olisi pitänyt olla paikalla, sehän on voinut olla ihan vitsinä koko homma.
Väitänpä ettei meidän pojalla olis tuollaisesta mennyt kurat housuun !![]()
Mitäs jos sun jumppaohjaajasi tekisi saman sinulle itsellesi? Nyt ja tässä? Ottaisitko vitsinä?
Ei mun mielenterveys moisesta järky !![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja fani:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Oonko mä ainoa kenen mielestä toi ei oo kovin kamalaa?!
Et ole! En ymmärrä mikä tossa niin pahaa oli??
![]()
![]()
Olen, mut älä vaan kerro kenellekään!! B)
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta:Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Oonko mä ainoa kenen mielestä toi ei oo kovin kamalaa?!
Kuten jo kirjoitin, niin täytyis tietää koko tapahtuma ja olisi pitänyt olla paikalla, sehän on voinut olla ihan vitsinä koko homma.
Väitänpä ettei meidän pojalla olis tuollaisesta mennyt kurat housuun !![]()
Mitäs jos sun jumppaohjaajasi tekisi saman sinulle itsellesi? Nyt ja tässä? Ottaisitko vitsinä?
Ei mun mielenterveys moisesta järky !![]()
Hyvä niin, mutta mä olen varma että ko. fitness paikan asiakaskunta vähenisi roimasti, jos vetäjät ryhtyisivät pistämään heikommin menestyviä säännöllisesti silmätikuksi. "Jahas, nyt meni askeleet vähän väärässä rytmissä. Tuleppas tänne eteen vähän harjoittelemaan. Me muut odotamme sillä välin." "hei sinä siellä takana! Nyt ei kyllä taivu nenä polviin ja polvet on koukussa. Kyllä se menee kun minä pistän vähän voimaa.."
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:Poika ei ole liikunnallinen ja näin toimiessaan opettaja oli mielestäni korostanut sitä, että jotakin lajia on harrastettava. En olisi minäkään riemuissani, jos oma lapseni olisi ollut kyseessä. Tuostahan se helposti alkaa se koulukiusaaminen.
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:Ensin poika oli sanonut äidille, ettei saa kertoa asiasta vanhempainillassa mutta oli sitten suostunut, kun äiti oli selittänyt, että tuo pitää saada loppumaan. Osa pojista oli nauranut tapaukselle, osa oli ollut yhtä järkyttyneitä kuin poika itsekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:Poika ei ole liikunnallinen ja näin toimiessaan opettaja oli mielestäni korostanut sitä, että jotakin lajia on harrastettava. En olisi minäkään riemuissani, jos oma lapseni olisi ollut kyseessä. Tuostahan se helposti alkaa se koulukiusaaminen.
Kun tilanne on tuo, niin opettaja teki ehdottomasti väärin. Miksi pitäisi harrastaa jotakin lajia, ei kaikki ole liikunnallisia? Miksi harrastamaton pitää "merkata" ja nostaa silmätikuksi?
Itse olisin kyllä lapsen vanhempana ottanut suoraan yhteyttä kyseiseen opettajaan, toki olisin asian tuonut esille myös vanhempainillassa sekä myös rehtorin kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:[quote="kerro]
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Minun mielestä se ei ollut hauskaa, ei niinkään sen vuoksi että poika ei ole liikunnallinen vaan siksi, että poika on pienikokoinen ja sen vuoksi kipattiin ylösalaisin. Opettaja tuskin olisi samaa tehnyt, jos poika olisi ollut isompi. Käsittämätöntä, että vielä aikuiset nöyryyttävät nuoria koon vuoksi, sitä samaa meillä tekivät yläasteella toiset teinit. Vaikka onkin niin pieni, että joku voi helposti heittää käsilläseisontaan, niin kyllä sitä on ihan sama oikeus siihen koskemattomuuteen kuin niillä kaikilla muillakin :|
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:[quote="kerro]
Kun täällä ollaan sitä mieltä, että tuollainen esillenostaminen on ihan ok ja enemmänkin hauskaa
Onko sillä merkitystä että kyseessä on lapsi&opettaja tai aikuinen&harrastusohjaaja?
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:Poika ei ole liikunnallinen ja näin toimiessaan opettaja oli mielestäni korostanut sitä, että jotakin lajia on harrastettava. En olisi minäkään riemuissani, jos oma lapseni olisi ollut kyseessä. Tuostahan se helposti alkaa se koulukiusaaminen.
Kun tilanne on tuo, niin opettaja teki ehdottomasti väärin. Miksi pitäisi harrastaa jotakin lajia, ei kaikki ole liikunnallisia? Miksi harrastamaton pitää "merkata" ja nostaa silmätikuksi?
Itse olisin kyllä lapsen vanhempana ottanut suoraan yhteyttä kyseiseen opettajaan, toki olisin asian tuonut esille myös vanhempainillassa sekä myös rehtorin kanssa.