I
ihan paniikissa
Vieras
:'( voi perkule, mä en kestä jos tää tulee nyt ilmi näin! jos sillä on vaikka saman väriset silmät tai tukka kun mulla tai jotain piirteitä mistä naapurin vaimo ja mun mies tunnistaa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä:Porvoosta! Eihän tossa oo mitään tolkkua...
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Hei kamoon, leidit, tähään on ihan selvästi vitsi! =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no perhana!! :'( olen siis pannut tota naapuria ja nyt siellä ollaan raskaana!! ja mä pelkään että jään kiinni, mikä siinä on niin vaikeeta ymmärtää??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no perhana!! :'( olen siis pannut tota naapuria ja nyt siellä ollaan raskaana!! ja mä pelkään että jään kiinni, mikä siinä on niin vaikeeta ymmärtää??
Niin, eli oletko homo jos sun mies saisi tietää????? Jos et ole, sit tää on oikeasti koominen juttu..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no perhana!! :'( olen siis pannut tota naapuria ja nyt siellä ollaan raskaana!! ja mä pelkään että jään kiinni, mikä siinä on niin vaikeeta ymmärtää??
Niin, eli oletko homo jos sun mies saisi tietää????? Jos et ole, sit tää on oikeasti koominen juttu..
no en ole homo jos kerran naapurin miestä panen!!! |O |O