olin naapurin kans sillai ja nyt sen vaimo on raskaana!! :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan paniikissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan paniikissa

Vieras
:'( voi perkule, mä en kestä jos tää tulee nyt ilmi näin! jos sillä on vaikka saman väriset silmät tai tukka kun mulla tai jotain piirteitä mistä naapurin vaimo ja mun mies tunnistaa...

kuulin naapurin rouvalta millä viikolla se nyt on ja tuossa laskeskelin, millon niillä on tärpänny. ja ei saatana, se on just se sama viikko kun me naapurin kanssa pantiin vähän väliä! :o eli on kai joku todennäköisyys olemassa että osa mun nesteistä on päätynyt naapurin rouvaan ja kai siilä nyt jotain merkitystä on!

ei ei ei tää porvoosta ei tääl oo noin yksinkertasii ole...
1
siis ymmärsinkö mä oikein ap on nainen joka on käyny paneskelee naapurin setää ja nyt sen sedän vaimo on raskaana?? ja ap epäilee itseensä jotenkin osa "syylliseks"????

vai

2

ap on mies joka on pannu naapurin tätiä ja nyt täti on raskaana ja ei tiiä kumpi on isi naapuri setä itse vai ap???

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no perhana!! :'( olen siis pannut tota naapuria ja nyt siellä ollaan raskaana!! ja mä pelkään että jään kiinni, mikä siinä on niin vaikeeta ymmärtää??

Niin, eli oletko homo jos sun mies saisi tietää????? Jos et ole, sit tää on oikeasti koominen juttu..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no perhana!! :'( olen siis pannut tota naapuria ja nyt siellä ollaan raskaana!! ja mä pelkään että jään kiinni, mikä siinä on niin vaikeeta ymmärtää??

Niin, eli oletko homo jos sun mies saisi tietää????? Jos et ole, sit tää on oikeasti koominen juttu..

no en ole homo jos kerran naapurin miestä panen!!! |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no en ole homo jos kerran naapurin miestä panen!!! |O |O

:D :D No kuinka sillä vauvalla voisi olla sinun piirteitä?????

Yhteistyössä