Munko nyt pitäis elää naapurin vauvan mukaan :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varmaan ärsyttävä naapuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ymmärrä! Itse olen ainakin sellainen että yritän huomioida aina muutkin jos se ei kauheasti vaikeuta nyt omaa tilannettani. Minä oisin vauva antanut nukkua ja tehdä sillä aikaa sisähommia. Oisin voinut esittäytyä naapurille ja onnitella vauvasta tms... Tutustukaa toisiinne.

[QUOTE="vieras";23976292]Kävisin juttelemassa tämän naapurin kanssa asiallisesti ja sanoisin että jos meiltä pyydetään nätisti, niin otamme pyynnöt huomioon. Ymmärtäisin myös että hän on väsynyt vauvansa kanssa, mutta silti sanoisin että ystävällisyyttä ei sovi unohtaa. Olisin luultavasi lopettanut leikkaamisen vähäksi aikaa jos se ei olisi aiheuttanut minulle suurta haittaa.

Muiden huomioonotto ei vaadi paljoa ja ystävällisyys maksetaan monesti takaisin. Pyrkisin olemaan hyvissä väleissä naapureideni kanssa, koska siten elämä on mukavampaa. On hyvä jos naapuri voi katsoa taloa pitempien poissaolojen aikana ja vaikka käydä ruokkimassa koirat yms.[/QUOTE]

Minä EN mene juttelemaan ko. emännälle. Minulle on suoraan ilmoitettu, ettei minulla ole asiaa heidän pihalleen KOSKA yritin sievästi mennä juttelemaan, että "kun tuolta teidän piipusta tulee taas tuota savua niin kamala määrä, ettei me voida taaskaan oleskella pihalla, että löytyiskö tähän joku ratkaisu" Niin mulle ilmotettiin, että "MÄHÄN SAAN POLTTAA OMASSA KATTILASSA MITÄ HALUAN JA SUN EI TARTTE MEIDÄN PIHALLE TULLA ENÄÄ KOSKAAN" niin ehkäpä...ihan vaan EHKÄPÄ mä en sitten mene kyseleen, että mitenkähän mä saisin nurtsini ajaa, että teidän JannaEricaNicoPetteri sais nukuttua! Mulla on ihan riittävästi KUNNON naapureita ja ystäviä jotka ruokkii koirat kissat ja kukat ja vaikka mummut ja vaarit...en tarvitse heidän apua siihen joten miksi, oi miksi minun pitäisi aina vaan olla heille mieliksi kun suoraan on sanottu, että meidän pitäis muuttaa niin se savuongelma poistuis...jospa heidän kannattais muuttaa niin ei mun satunnaiset ruohonleikkuut häirittis heidän kullanmurua...

ÄRF! Olen puhunut!

Melkoisen ahdistavilta kuulostavat nuo naapurit. En minäkään lähtisi tuollaisia mielistelemään, mutta jos tulisi ASIALLINEN pyyntö, että voisiko ruohon leikata myöhemmin, kun vauva nukkuu, niin tottakai sellaiseen suostuisin. Mutta tosiaan kuulostavat sellaiselta porukalta, että sitä on varmaan turha odottaa.

ketjun ap kuulostaa vittumaiselta kyylältä. Suvaitsematon minä itse.

Voi naapuri parkoja.
Polttaa muka paskavaippoja, salli mun nauraa :D
Vainoharhaisuus kunniaan. Ihanhan jo kaupankassakin varmaan jo tuijottaa ;)

Asian vierestä, mut luuletteko ihmiset oikeasti, ettei ongelmia tule kun rakennatte ne kastelli-talonne alle puolen hehtaarin tonteille vieri viereen? Mua ainakin vituttas nukuttaa vauvaa kun naapuri ajaa nurmee, ja kyl mua vituttas olla ajamatta nurmee jos naapurin muksun takia jättäsin sen tekemättä. Muuttakaa pois. Kyllä omalla pihalla pitää pystyä suhteellisen vapaasti elämään. Paljon teillä on lainaa? 200 000e? 300 000e? 500 000? Luulis nuilla hinnoilla saavan jo jonkinlaista vapautta. Tai edes vapauden leikata nurmikkonsa rauhassa..

[QUOTE="vieras";23975344]Leikkaa rauhassa nurmikkosi, mä en ainakaan edes yrittäisi keskustella ihmisen kanssa joka huutaa sielunvihollista samalla kun heijaa lastenvaunuja :D[/QUOTE]

päivän paras kommentti

ketjun ap kuulostaa vittumaiselta kyylältä. Suvaitsematon minä itse.

Voi naapuri parkoja.
Polttaa muka paskavaippoja, salli mun nauraa :D
Vainoharhaisuus kunniaan. Ihanhan jo kaupankassakin varmaan jo tuijottaa ;)

Valitettavan yleistä, että jos kerta on paikka missä polttaa ja samalla 'hyödyntää' energia tuvan lämmitykseen/veden lämmitykseen ja samalla saa nuukailtua kuin paraskin laihialaanen jätemaksuissa niin bensaa alle ja palamaan.

Kyllä sen savusta huomaa, että poltetaan jotain muuta mitä pitäis.....

[QUOTE="vieras";23976612]ihan samalla lailla ohi aiheen, jos ympäristön muodotelmat (metsä ym) on vakio niin aika usein okt-alueilla tuuli pyörii tietyn kaavan mukaan. Sitähän ne hyödyntää ihan ilmatieteen laitoksellakin ;)[/QUOTE]

Kyllä täällä maallakin tulee lounaasta, etelästä... ei täällä mitään pyörremyrskyjä ole. Ei siinä millään metsillä ole väliä... Tuuli tai sää ei todellakaan ole mikään vakio!

Meidän yläkerrassa asuu perhepäivähoitaja. Meidän seinät on paperia. Meillä on pieni vauva. Eräänä päivänä liikutuin oikeesti melkein kyyneliin,kun kuulin seinän kautta tuon pph:n sanovan hoitolapsilleen että älkää tömistelkö ihan niin kovaa,naapurissa vauva nukkuu. Ei sen olis tarvinnut. Lasten äänet on normaaleja elämisen ääniä. Mutta ilmeisesti se halusi ja sen jälkeen en todellakaan ole jaksanut narista naama norsunvitulla,jos hänen hoitolapsensa vähän enemmän mekkalaa pitävätkin. Ottakaa toisenne huomioon,se kostonkierre ei johda mihinkään. Naurettavan lapsellista,jos aikuiset ihmiset tosissaan kyttäilee toisiaan aidan takaa ja murisee että mähän teen mitä mä haluun,ku minä ite!!

mistä tää naapureiden suvaitsemattomuus kumpuaa? Sitä saa lukea lehtien tekstiviestipalstoilta kun ihmiset tappelee oikeasta nurmikon leikkausajasta. Ei saa leikata aamulla, ei päivällä eikä varsinkaan sunnuntaina. Ei saa tampata mattoja ennen puolta päivää, ei saa korjata autoa ennen iltakuutta eikä varsinkaan hyppiä trampoliinissa kuin yhden tunnin viikossa... muuten naapureiden elämä häiriintyy....
jos ei ihmisten ja elämisen ääniä suvaitse niin mun mielestä voi muuttaa erakkomaille, niitä vielä löytyy suomesta eikä ihan kovinkaan kauas tartte mennä.
Mutta jos asutaan omakotitaloalueella niin myös se huomaavaisuus kannattaa ottaa huomioon. Esim. jos tiedän naapurin tulleen aamulla töistä niin en heti kahdeksalta aloita trimmaamista vaan odotan kymppiin. jaa miksi? no siksi kun tiedän sen aikataulun koska meillä on kanssakäymistä ja tiedän että kun nukahtaa niin pommi saa räjähtää sängyn alla niin ei herää, mutta vmäisintä on yrittää nukahtaa metelissä. Joten kunnioitan sitä ja elämme sovussa.
Joitakin naapureita emme tunne, emme tiedä heidän tapojaan ja aikataulujaan mutta he ovatkin kauempana joten heitä ei meidän äänet hetkauta.

Ei se ole paljon keltään pois jos yrittää tutustua naapureihin. Ja jos ei synkkaa niin ei väkisin, sitten eletään omia elämiä eikä kellään ole valittamista.

Mietin vaan miten nykyään ollaan niin itsekeskeisiä ettei edes naapureiden kanssa voida yrittää tutustua. varsinkin lapsiperheet, meillä on nyt tosi kivaa kun lapset on hiukan eri ikäisiä mutta naapurin kanssa sovitaan että aamupäivällä juostaan meidän pihassa ja mä vahdin jolloin naapuri saa tehtyä omia asioita ja sitten iltapäivällä toisteperin. Lapset tyytyväisiä, aikuiset tyytyväisiä ja elämä on hieman helpompaa. :)

Yhteistyössä