Olin puhumassa sitten tänään asiantuntijan kanssa hpvsta ja tuloksista mitä sain koepalasta:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no ei vaadi paljoo...lukee vaan sun juttuja :D Kyllä näitä Venakkojen "temppuja" on nähty ja kuultu enempikin valitettavasti. Niin kauan kiinnostus miestä kohtaan löytyy kun on paksu lomapakko!

no ei vaadi paljoo...lukee vaan sun juttuja :D Kyllä näitä Venakkojen "temppuja" on nähty ja kuultu enempikin valitettavasti. Niin kauan kiinnostus miestä kohtaan löytyy kun on paksu lomapakko!

En mä voi mitään jos sä päätät niin.

Kun kerrankin haukut venäläisiä naisia, niin kerron sen, etten ole mikään suomalainen. Ja olen mielummin sellaisen miehen kanssa joka on vahva persoona ja osaa käsitellä oma naista sekä ei puhuu mistään helvetin tasaarvosta. Mun mies inhoa tasaarvoa, kun hän pitää naista naisena. Rahan takia en voi kenenkään kaa elää, koska ei se ole mikään elämää, mä tarvitsen rakkautta ja kaikki edellen mainittuja juttuja kans, eli Miestä

Veikkaus ap:n ja miehensä suhteen kestosta: max. 2 vuotta. Siihen mennessä miehelle on valjennut että on nainut tuhlarin joka ei pidä seksistä ja jolla o roppakaupalla kaikenmaailman neurooseja. Yleensä tuollaiset tasa-arvoa kannattamattomat miehet vaativat rahoilleen vastinetta sängyssä.

[QUOTE="Mie";24994095]Ja saanko sanoa, mitä mä sulle sanoin! Et voinut sit uskoa! T.se labratäti joka kirjoitteli sulle lauantaina samat asiat :) muistatko?[/QUOTE]

Kato kun nää asiat tietää vain 2 ihmistä Suomessa, sä vaan luulet tietäväsi ;)

[QUOTE="Mie";24994095]Ja saanko sanoa, mitä mä sulle sanoin! Et voinut sit uskoa! T.se labratäti joka kirjoitteli sulle lauantaina samat asiat :) muistatko?[/QUOTE]

Muistan:)

vielä kun hankit sitten psykologille ajan ettei toi nyt vaan jää kummitteleen sun mieleen. ethän sä muutakun alottanu jotain 25 alotusta tästä aiheesta harmaana sillon kun sun nimimerkillä vielä oli bannia. eli kuten kirjotin sulle aina niihinkin niin hei hommaa hoitoo myös sille yläpäälles, älä pelkästään alapäälle.

Yhteistyössä