Olin tappaa koko perheeni :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Idiootti...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Idiootti...

Vieras
Oltiin autolla tänään leveäkaistatiellä ja keskiosa oli loskassa (ei mitään ihan kamalasti) Lähdin ohittamaan rekkaa joka ajoi muistaakseni 60km/h ja meinasin että kyllä siitä uskaltaa mennä kun hyvä auto alla. No auto lähti sitten hanskasta ja tajusin että edestä tulee vastaankin tulee rekka auto ja minä oli kylki edellä menossa sitä päin. Oli herralle kiitos kun sain pitoa renkaiden alle just ennen ku olisin törmänny siihen. vauhtia tasan sata. Nyt en mieti mitään muuta kun että mitä jos olisin nyt kuollut. Voisin hyvin maata kuolleena sairaalassa ja olisin samalla tappanut mieheni, tyttäreni sekä syntymättömän lapseni. En kestä tota ajatusta ja miehelle en viitsi edes ajatuksiani kertoa en tiedä miksi. Kai siksi juuri että meinasi henki lähtee :/ En aja enää koskaan!

Kiitos kun sain purkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina69:
Mutta onneksi oli onni matkassa.Pian vaan takas ratin taa. :hug:

Miten ihmeessä uskallan enää ennen sulia kelejä lähteä mihinkään auton kanssa varsinkaan kun kortti on ollu alle vuoden kädessä :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Miten ihmeessä uskallan enää ennen sulia kelejä lähteä mihinkään auton kanssa varsinkaan kun kortti on ollu alle vuoden kädessä :/

Rohkeasti vaan.Sulle voi pahimmassa tapauksessa jäädä loppuelämän kammo autoiluun.Viekää vaikka lapsi jollekin hoitoon ja lähdette yhdessä miehen kanssa autoilemaan.

jos sä nyt jätät ajamisen niin ens talvena et aja metriäkään.
Onneksi oli varjelus mukana, nuo on pahoja noi sohjo paikat.
Itellä opetteluttanu ajamaan kun pahimmilla keleillä ajelen 9km sora pätkää yli 20min kun ei meinaa auto pysyä tiellä, talvi talvelta homma menee sujuvammin :D

Mä meinasin alkutalvesta ottaa hengen itseltäni ja kahdelta kaveriltani.. oltiin menossa tutustumiskäynnille erääseen kehitysvammaisten palvelukotiin ja moottoritietä pitkin ajeltiin. Rekka oli edessä ja näkyvyys nolla,kun kaikki loskat lensi rekasta tuulilasiin ja räntää satoi vielä lisäksi. Ajattelin että jos pääsen siitä rekasta ohi,niin näkisinkin jotain ja lähdin kiihdyttämään ohittamista varten. Auton nokka oli jo rekan perän rinnalla ja sit tajusin,ei helvetti,ohituskaista loppuu ja kaide alkoi kääntyä ohituskaistan päälle,siitä eteenpäin kaistoja oli siis vain yksi. Mulla vauhtia 120km/h,eikun jarrut pohjaan..auto lähti heittelehtimään,kiepsahti ympäri ja puskuri osui kaiteeseen. Luojan kiitos kerkesin kuitenkin huomata sen kaistan loppumisen,muuten oltaisiin rysäytetty kaiteeseen tai rekan alle ja vauhdilla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Juuri nyt sun täytyy uskaltaa, muuten jää pelko koko loppuelämäksi. Ohituksia kannattaa aina miettiä, ja nyt vastaisuudessa sitten varmaan tarkemmin mietitkin, missä paikoissa lähdet ja missä et ohittamaan. Itsekin olen erityisesti ohitusten kanssa aika varovainen, vaikka muuten aika varma kuski olenkin. Mutta nyt ihan oikeasti: ei kannata antaa kammolle valtaa, älä anna sen hallita elämääsi. Kaikki muutkin ovat tehneet liikenteessä virheitä, toiset pahempia kuin toiset. Toi sun virheesi ei vielä edes ollut niin paha, koska sait kuitenkin auton hallintaasi. :)

:hug: Rohkeasti vain rattiin takaisin mahdollisimman pian!

Itse meinasin kanssa tappaa itseni viime marraskuussa. Oli erityisen liukas keli ja mies oli minua siitä varoittanutkin. Silti oli vauhtia liikaa ja auto lähti lapasesta ihan yks kaks. Kerkesin huutaa vain, että voi helvetti! Painaa paniikissa jarrua ja kääntää auton ojaa kohden (vastaan tuli auto). Sitten taisin pistää silmät kiinni ja kun ne avasin, killui auto katollaan ojassa. Kuin ihmeen kaupalla mulle ei tullut naarmuakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Sitten taisin pistää silmät kiinni ja kun ne avasin, killui auto katollaan ojassa.

:laugh. Toi on aina paras keino siinä vaiheessa kun enää mitään muuta ei voi tehdä. Tai no, ehkä paria syntiä ehtii vielä pyytämään anteeksi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Viiva:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Sitten taisin pistää silmät kiinni ja kun ne avasin, killui auto katollaan ojassa.

:laugh. Toi on aina paras keino siinä vaiheessa kun enää mitään muuta ei voi tehdä. Tai no, ehkä paria syntiä ehtii vielä pyytämään anteeksi. :D

Joo, eikö oo ihme reaktio. Ja niitä viimeisiä sanojanikin olen nauranut: VOI HELVETTI! :laugh:

No täytyy yrittää joku päivä sitten ku pahin on ohi nyt en voi ajatella ajavani edes kauppaan (1km) Kaikkista eniten oon miettiny just sitä että mitä jos olisin tapattanu kaikki ja jääny itse henkiin. Hirveää edes kuvitella mut tietenkään muu ei mielessä pyöri :/

Sulla on ollut suojelusenkeleitä matkassa! Kamalaa olisi sekin kaikille, jos olisit jäänyt henkiin mutta pahoin vammautuneena. Eli sulla oli todella onnea matkassa. Mulla on tyttö kuollut liikenneonnettomuudessa ja senkin takia kaikki liikenneonnettomuudet ja läheltäpiti-tilanteet koskettaa syvältä.

MIKS LÄHIT OHITTAMAAN TÄLLÄ KELILLÄ?? Ihan sairaan liukasta, hyvä kun pysyin tänään tiellä 60 vauhdissa, ihme ettei rekkakaan ajanut kovempaa?!! Ja raskaana? Voi hyvä luoja, onneks ei sattunu mitään kenellekään!!

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
MIKS LÄHIT OHITTAMAAN TÄLLÄ KELILLÄ?? Ihan sairaan liukasta, hyvä kun pysyin tänään tiellä 60 vauhdissa, ihme ettei rekkakaan ajanut kovempaa?!! Ja raskaana? Voi hyvä luoja, onneks ei sattunu mitään kenellekään!!

Voi se auto lähteä hanskasta pienemmissäkin nopeuksissa. :snotty:

No etköhän oppinut nyt paljon sekä talviajosta, sohjossa ajosta että tilannenopeudesta.

Että lähde ens kerralla 5 min aikaisemmin, niin voit jurruuttaa sen rekan perässä.

Voihan uittu mitä tampioita naisautoilijat tuntuvat olevan tämän ketjun perusteella. Se on kaikkien parhaaksi kun ette enää aja, vaan annatte miestenne hoitaa senkin asian puolestanne.

lähteä ohittamaan tuollaisella tiellä rekkaa kun on kortti ollut noin vähänaikaa. minulla ollut kortti 9kk ja ei tulisi mieleenkään lähteä ohittamaan näillä keleillä tuolla sohjossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Voihan uittu mitä tampioita naisautoilijat tuntuvat olevan tämän ketjun perusteella. Se on kaikkien parhaaksi kun ette enää aja, vaan annatte miestenne hoitaa senkin asian puolestanne.

uittu vaan itsellesi! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:

Annaku mä vähän nuuhkasen ja sormetan sun omaa uittuas :)

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:

Annaku mä vähän nuuhkasen ja sormetan sun omaa uittuas :)

Siinähän vaan unelmoit! :laugh:

Soittelepa huomenna terveyskeskukseen ja pyydä kriisiaika psykologille tai muulle terapeutille, että saat käsiteltyä tuon kokemuksen. Ettei siitä vaan tule posttraumaattista stressiä.

Yhteistyössä