Olin treffeillä oikein miellyttävän miehen kanssa, mutta sitten huomasin "Kiitos"- paidan:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei vaan pysty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27600403]On vissiin lukutaito vähän hakusessa?[/QUOTE]

Mistä sä tiedät mistä Fatiman suku on peräisin? Onhan se voinut asua vaikka kuinka monta sukupolvea Suomessa.

[QUOTE="vieras";27600474]Mistä sä tiedät mistä Fatiman suku on peräisin? Onhan se voinut asua vaikka kuinka monta sukupolvea Suomessa.[/QUOTE]

On vissiin ymmärrys totaalisesti hukassa?

Ei jumalauta. Mulle nuo isänmaallisuutta ilmentämään tarkoitetut asusteet ja korut ovat vaan totaalinen turn off.

Älykäs ihminen ei niitä vaan ylleen pue, tähän lopputulemaan olen päätynyt, vaikka kuinka olen tämän treffikumppaninkin osalta yrittänyt laajentaa näkökulmaani ja ajatella, että ehkä asialle on jokin perusteltu syy tai vaan vaikkapa ajattelemattomuus. Mut ei. Ei sille kyllä voi olla sellaista syytä. Ja ajattelemattomuus tuollaisessa asiassa taas kertoisi ihan tarpeeksi ihmisestä. Siis jos ei ymmärrä, millaisen vaikutelman ja mielleyhtymiä kiitos-asusteeseen pukeutuminen antaa.

Oikein mukava mies siis ja hyvät treffit, mutta sitten otti pitkähihaisen päältään ja alta paljastui se paita... Nyt pohdin, että haluanko enää tavata tuota ihmistä. Yllättävän paljon voi yksi asennepaita vaikuttaa. Tekisi miltei mieli kysyä, miksi ihmeessä hän kantaa tuollaista yllään, mutta se olisi ehkä toistaiseksi hieman epäkohteliasta.

Miten te suhtautuisitte tuollaiseen? Ja nyt kaipaan kommentteja lähinnä teiltä, jotka lähtökohtaisesti asennoidutte negatiivisesti noihin vaatteisiin ja koruihin.

Miksi et muutaisi Venäjälle?

Meillä on jo vuonna 2012 ollut noin rasistinen nainen kuin aloittaja, ja sen jälkeenhän nuo "suvaitsevaiset" rasistit ovat lisääntyneet kammottavasti.

Onneksi jokainen saa valita itse kumppaninsa, toistaiseksi, joten tuonkaan mukavan miehen ei ole tarvinnut enää tavata aloittajaa vaan on löytänyt jo mukavan naisen rinnalleen.

Aloittajan kannattaa ottaa itselleen sellainen mustatukkainen, partaansa hoitava sliipattu tallaaja, mutta voi yllättyä sitten vähän järkyttävämmällä tavalla.

Tuo ois kyllä paha.
Niin yltiöisänmaallinen kuin olenkin.

Haluan halata tänään jokaista Suomi-paidan tms omistajaa :)

Oma ihana mieheni on saanut Suomi-paidan kansainvälisellä partioleirillä ja siihen leiriin ja myös paitaan liittyy tosi paljon miellyttäviä muistoja. Hän saattaa sitä käyttää välittämättä hulluista naisista jotka eivät ehkä ymmärrä vaatteen merkitystä. Olen itse aina suomalaisuuden kannalla viimeiseen verenpisaraan asti ja rakastan suomalaisia miehiä kaikessa rehellisyydessään.

Oma ihana mieheni on saanut Suomi-paidan kansainvälisellä partioleirillä ja siihen leiriin ja myös paitaan liittyy tosi paljon miellyttäviä muistoja. Hän saattaa sitä käyttää välittämättä hulluista naisista jotka eivät ehkä ymmärrä vaatteen merkitystä. Olen itse aina suomalaisuuden kannalla viimeiseen verenpisaraan asti ja rakastan suomalaisia miehiä kaikessa rehellisyydessään.

Peesi,

Onkohan aloittajan ja komppaajien silmät avautuneet yhtään viimeisen puolen vuoden aikaisten tapahtumien vuoksi? Olisi kiva tietää, onko yhtään järkeä tullut lisää päähän.

Miten joku tuntematon nainen sitten voisi tietää, jos paita on saatu partioleiriltä johon liittyy miellyttäviöä muistoja? Täytyisi olla lähinnä ajatusten lukija. Jokainen miettii luultavasti, miten ekoille treffeille pukeutuu, ja jos tietoisesti laittaa jonkun Kiitos-paidan, ottaa kyllä sen riskin, että paita tulkitaan väärin. Koska suurimmalle osalle ne Kiitos-paidat eivät ole mitään vuosien takaisten partioleirien nostalgiaa, vaan jotain ihan muuta. Yleensä kai treffeillä pyritään välttämään liian voimakkaita aatteellisia ulostuloja, ellei juuri nimenomaan halua "brändäytyä" sen aatteen mukaiseksi treffikumppanin silmissä.

Yhteistyössä