Olin unohtanut kanapaketin eilen kauppakassiin n.8 tunniksi :( Söisitkö vielä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Voi että ottaa pannuun!!!:headwall: Laitoin paketin kuitenkin jääkaappiin kun huomasin tämän äksidentin mutta nyt mietityttää että voiko sitä vielä syödä? Kerrankin ostin vähän ´hienompaa´ruokaa eikä aina sitä perus kanasuikaleita,pakettikin maksoi yli kympin mikä meidän mittapuulla on paljon ja nyt sitten lahopää unohti sen kauppakassiin:headwall::headwall:

No mä oon vähän liiankin lepsu näissä asioissa. Varmaan söisin, jos haisis normaalille. Oltiin mökillä ja laitoin jääkaappiin tavarat illalla kasin aikaan. Aamulla huomasin, että se jääkaappi ei ollutkaan päällä. Siellä oli juustoa, kinkkua, meetvurstia, jukurttia, maitoa ym. ja me syötiin niitä silti. Vähän jännitti, että onko kohta ripuli, mutta ei ollut ;)

Mä oon kyllä itekkin aika kiihkoilija noitten ruokien kanssa että en kovin helpolla syö jos epäilys ettei ookkaan enää ihan kelpokamaa :( Mutta kyllä harmittaa kun kuitenkin maksoi suht paljon meidän budjetissa. Roskiin tuo taitaa mennä ja syödään sitten sitä iänikuista makaroonilaatikkoa:headwall:

Voin vielä kertoa, että itse unohdin kesällä yhden kokonaisen kauppakassin autoon.
Siellä oli kakku- ja piirakkatarpeita. Kun oli tarkotus alkaa leipomaan, aloin kaipaamaan kassia, ja kyllä oikeesti pänni.
Kaikki kermat ja juustot yms roskiin vaan. Meni varmaan 40 euron edestä kamaa piloille.

En ole itse mikään hysteerikko ruokien pilaantumisen suhteen mutta tuon kanan kyllä jättäisin syömättä.
Mutta voithan avata paketin ja haistaa miltä se tuoksuu, jos tuoksu on raikas niin sitten mieti uudemman kerran :)
Oliko kassi siis ihan sisällä vai jäikö esim. autoon?

En ole itse mikään hysteerikko ruokien pilaantumisen suhteen mutta tuon kanan kyllä jättäisin syömättä.
Mutta voithan avata paketin ja haistaa miltä se tuoksuu, jos tuoksu on raikas niin sitten mieti uudemman kerran :)
Oliko kassi siis ihan sisällä vai jäikö esim. autoon?

Ihan sisällä oli kassi,ei siis autossa. Ja paketti ei tuntunut kuitenkaan ihan lämpimältä,liekö syynä kun samassa paketissa oli pari Gefilus-mehua ja maitoa jotka siis kylmähyllystä.

Kyllä voi ihan hyvin syödä. Ei tuo ole mitään siihen verrattuna, että meidän tuttavilla syödään sellaisilta lautasilta, joilla on syöty ruokaa edellisen kerran noin vuorokausi sitten, eikä lautasille olla sen ruokailukerran jälkeen tehty yhtään mitään. Lautaset on vain aina ruokailun jälkeen ruoantähteineen jätetty pöydälle ja tiskaamatta.

Yhteistyössä