B
bmi24
Vieras
Eli koitan vähän keventää ja laitoin tuonne karppi-ketjuun tämän päivän ruuan, mutta hoksasin, että eihän tää sinne kuulu. Eli, jos koittaa vaan vähän vähemmän syyä kuin normaalisti, niin miltä tämä kuulostaisi! 
Aamupala: vihreää teetä
Lounas: vihreää teetä purkki ananasta ja ( vitalinea tai mikä onkaan) jogurtti
Päivällinen: surkean pieni peruna ja desi jauheliha kastiketta +ruisleipä jonka päällä lättaa, juustoa ja kalkkunaleikettä.
Iltapala: vihreää teetä, vitalinea jogurtti, salaattia: mm. jäävuorisalaattia ja lehtisalaattia, kurkkua, kirsikkatomaatteja, paprikaa, katkarapuja ja vähän kevyttä kartanon salaatinkastiketta.
Niin ja pitäis panostaa aamupalaan, mutta en saata syödä mitään ennen puolta päivää :/
Aamupala: vihreää teetä
Lounas: vihreää teetä purkki ananasta ja ( vitalinea tai mikä onkaan) jogurtti
Päivällinen: surkean pieni peruna ja desi jauheliha kastiketta +ruisleipä jonka päällä lättaa, juustoa ja kalkkunaleikettä.
Iltapala: vihreää teetä, vitalinea jogurtti, salaattia: mm. jäävuorisalaattia ja lehtisalaattia, kurkkua, kirsikkatomaatteja, paprikaa, katkarapuja ja vähän kevyttä kartanon salaatinkastiketta.
Niin ja pitäis panostaa aamupalaan, mutta en saata syödä mitään ennen puolta päivää :/