Olin vähä väärässä ketjussa (laihdutus asiaa) :D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bmi24
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bmi24

Vieras
Eli koitan vähän keventää ja laitoin tuonne karppi-ketjuun tämän päivän ruuan, mutta hoksasin, että eihän tää sinne kuulu. Eli, jos koittaa vaan vähän vähemmän syyä kuin normaalisti, niin miltä tämä kuulostaisi! :D

Aamupala: vihreää teetä
Lounas: vihreää teetä purkki ananasta ja ( vitalinea tai mikä onkaan) jogurtti
Päivällinen: surkean pieni peruna ja desi jauheliha kastiketta +ruisleipä jonka päällä lättaa, juustoa ja kalkkunaleikettä.
Iltapala: vihreää teetä, vitalinea jogurtti, salaattia: mm. jäävuorisalaattia ja lehtisalaattia, kurkkua, kirsikkatomaatteja, paprikaa, katkarapuja ja vähän kevyttä kartanon salaatinkastiketta.

Niin ja pitäis panostaa aamupalaan, mutta en saata syödä mitään ennen puolta päivää :/
 
Aika pyllylleen on toi sun ateriarytmi ja määrät. Kehoitan sua liittymään kiloklubiin ja pitämään ruokapäiväkirjaa. Mulla se tehoaa eikä tarvi miettiä olenko syönyt oikein tms.
 
Jos aiot laihduttaa, pitäis vaan syödä säännöllisesti ja sopivasti kerrallaan, niin ettei jää aina nälkä ja sit tulee vaan napsittua kokoajan :)
Esim. aamupala klo 8-9
Lounas 11-12
Välipala 14-15
Päivällinen 17-18
Iltapala 20-21?
 
Alkuperäinen kirjoittaja bmi24:
Eli koitan vähän keventää ja laitoin tuonne karppi-ketjuun tämän päivän ruuan, mutta hoksasin, että eihän tää sinne kuulu. Eli, jos koittaa vaan vähän vähemmän syyä kuin normaalisti, niin miltä tämä kuulostaisi! :D

Aamupala: vihreää teetä
Lounas: vihreää teetä purkki ananasta ja ( vitalinea tai mikä onkaan) jogurtti
Päivällinen: surkean pieni peruna ja desi jauheliha kastiketta +ruisleipä jonka päällä lättaa, juustoa ja kalkkunaleikettä.
Iltapala: vihreää teetä, vitalinea jogurtti, salaattia: mm. jäävuorisalaattia ja lehtisalaattia, kurkkua, kirsikkatomaatteja, paprikaa, katkarapuja ja vähän kevyttä kartanon salaatinkastiketta.

Niin ja pitäis panostaa aamupalaan, mutta en saata syödä mitään ennen puolta päivää :/

Varmaan ihan jees, mutta ihan ensimmäisenä vaihtaisn nuo vitalinea jogurtit maustamattomaan ja ehdottomasti proteiinia lisää, illalla vaikka reajuustoa ja aamulla rahkaa tms.
 
Hmm.. Mulla on töissä eväänä (lounas) jotain sellaista mitä matkalla yleensä haukkaan :( Mulla ei siis ole sitä "ruokataukoa", vaan liidän asiakkaan luota asiakkaan luo ja iltapäivällä vasta pääsen toimistoon, missä syön sit paremmin. Iltapala on n. klo 19 sit kotona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hmm.. Mulla on töissä eväänä (lounas) jotain sellaista mitä matkalla yleensä haukkaan :( Mulla ei siis ole sitä "ruokataukoa", vaan liidän asiakkaan luota asiakkaan luo ja iltapäivällä vasta pääsen toimistoon, missä syön sit paremmin. Iltapala on n. klo 19 sit kotona.

Keitettyjä kananmunia? Tonnikalaa suoraan purkista? Proteiinipatukka? Ruisleipä jonka päällä/välissä salaattia, juusto, leikkelettä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hmm.. Mulla on töissä eväänä (lounas) jotain sellaista mitä matkalla yleensä haukkaan :( Mulla ei siis ole sitä "ruokataukoa", vaan liidän asiakkaan luota asiakkaan luo ja iltapäivällä vasta pääsen toimistoon, missä syön sit paremmin. Iltapala on n. klo 19 sit kotona.

Tänäänki oli autossa lusikka ja ananasta ja sitä jogurttia :D Viittis skipata koko ruokaa niin parempi sekin ku ei mitään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hmm.. Mulla on töissä eväänä (lounas) jotain sellaista mitä matkalla yleensä haukkaan :( Mulla ei siis ole sitä "ruokataukoa", vaan liidän asiakkaan luota asiakkaan luo ja iltapäivällä vasta pääsen toimistoon, missä syön sit paremmin. Iltapala on n. klo 19 sit kotona.

Keitettyjä kananmunia? Tonnikalaa suoraan purkista? Proteiinipatukka? Ruisleipä jonka päällä/välissä salaattia, juusto, leikkelettä?

No toi kananmuna +muu käy, mutta kalalle oon pahasti allerginen, eli en syö ollenkaan kalaruokia :(
 

Yhteistyössä