Olinko mahdollisesti raskaana ja sainko keskenmenon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jomn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jomn

Uusi jäsen
16.01.2011
2
0
1
Haluaisin tässä aluksi painottaa että anteeksi kamala romaani, mutta toivottavasti joku jaksaisi lukea ja kertoa mielipiteensä tai neuvoa minua! :( ja se, että en tullut ns. kysymään olenko raskaana, vaan haluaisin kuulla niitä joilla keskenmeno ollut, että voiko olla mahdollista vai onko nämä jotenki poikkeavat kuukautiset..

Eli siis, minun kuukautiseni ovat aina olleet hyvin sekavat, välillä muutaman kuukauden taukoja ja välillä taas säännölliset. Kuukautiskivut alkavat aina noin 2 päivää ennen vuotoa.
Mutta lähiaikoina ollut hyvin säännölliset, heittänyt tyyliin muutamalla päivällä.. No, itselläni nämä kivut alkoivat ja ajattelin kokoajan ensin että "joo, kuukautiset taas alkavat." Kuitenkin kipuja kesti useita päiviä, noin parin viikon ajan + menkat myöhässä, kivut jatkui mutta ei mitään tapahtunut.

Oireita oli mm, kova alavatsa ja alaselkä kipu, yksi viikonloppu yllättäen noustessani sängystä alavatsaan koski niin älyttömästi että kävely oli tosi kivuliasta ja sohvalla noin tunnin makasin paikallani, ennenkuin helpotti.. Sekä olen alkanut väsymään kun vertaa paria kuukautta jälkeenpäin, jatkuva palelu ja iho kutisee ja ilmavaivoja,mutta vatsa ei silti ole sekaisin. Sekä huomaan että ravaan pissalla vaikka en joisi kun tyyliin lasillisen vettä.

Tein testin, näytti positiivista. En kuitenkaa uskonut testiin 100% joten päätin ostaa apteekista testin. No, ostin ja se oli sitten negatiivinen. Muutama päivä siitä alkoi ns. kuukautiset, mutta ensin ei mitään kipuja ja verenvuoto yllättävän pientä (itselläni on hyvin runsaat ja kivuliaat menkat.) mitä aina ollut. Seuraavana päivänä alkoi alavatsaa polttelemaan ja kuin vetäisi suonta (?) ja yhtäkkiä tuli hyvin väsynyt olo.. Rupesin nukkumaan aikaisin ja kun heräsin aamulla, menin pissalle ja ihmettelin kun verta tuli KAMALASTI ja sitte semmoinen 5-8cm kokoinen läntti/klöntti ja sen perässä ns. kuin joku häntä.

Tämän jälkeen kivut loippuivat melkeen kokonaan, ja vertakaan ei enää tule pissan seassa, pikkuisen saattaa tulla kun pyyhin? Pientä päänsärkyä ja välillä vähän tuntunut mahassa, mutta muuten ei enää tule verta yms..

Kiitän jos joku jaksaa lukea ja vastata minulle!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä