Olinko muka kohtuuton?(Mitä miehet ajattelee??)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äimänkäki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hitto, mä inhoon niitä tilanteita kun tulee se "ei..ei tuo voi olla noin tyhmä?!!"-hetki..sitä ei vaan kertakaikkiaan tiedä, mitä siihen vois enää sanoa, kun tuntuu että eikö se perkele oikeasti ymmärrä selkeetä puhetta?!!! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja humps:
Mie olisin tuossa tilanteessa varmaan lähtenyt yksin kauppaan miehen kotiuduttua ja viipynyt siellä pitkän kaavan mukaan. Kotiin olisin ajellut oikein piiitkän lenkin, käyny ihailemassa näköalapaikkalla maisemia ja kuluttanut aikaa, rauhoittunut. Ja palannut kotiin kun mies (toivottavasti) on hoitanut lapset nukkumaan ja he varmasti ovat unessa.

Kun meillä ei ole sitä autoa, niin olisin saanut kantaa ostokset. Ei viitsisi näin 8. kuulla oikeen enää maisemareittejä kierrellä kauppakassit käsissä ;) Ja pyörällä en enää voi ajaa...

ei voinut pyörällä mennä kauppaan? Reppu selkään? Milläs hän sa treenivaatteet salille? Musta tämä haisee nyt kyllä.. Minä pistäisin miehen ulkoruokintaan. Oikeasti.

Juu, ja vastaukseksi jollekin edelliselle: Kyllähän sitä sateellakin voi tietenkin ulkoilla. Mutta kun tuo ulkoilu kahden vauhtihirmun kanssa ei hyvälläkään ilmalla ole enää tässä vaiheessa raskautta mitenkään helppoa, niin ajattelin siirtää ulkoilun ja kauppareissun suosiolla iltapäivään (jos vaikka olisi ilma seljennyt). En silloin tiennyt, että tulisi se kotiinkuljetus, jota jouduin odottamaan...

Kyllä se on miehesi joka on kohtuuton. H-tti että ilkeää jättää viimeisillään raskaana olevan naisensa tuolla tavalla pulaan ja kun viimein käy kaupassa niin vielä lähtee taas!! Pyörii vissiin elämä hällä oman navan ympärillä, anteeksi vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hetkinen:
ei voinut pyörällä mennä kauppaan? Reppu selkään? Milläs hän sa treenivaatteet salille? Musta tämä haisee nyt kyllä.. Minä pistäisin miehen ulkoruokintaan. Oikeasti.

Mies meni täysi treenireppu selässä pyörällä sinne salille. Oli ilmeisesti sitä mieltä, että ostosten roudaaminen pyörällä on liian vaikeaa (niitä oli kyllä tosiaan aika paljon).

Joo, whatever. Pakko mennä laittamaan pikkumiehet nukkumaan. Kiitos vastauksista!!

Niin, siis minä hoidan kauppareissut yleensä lasten kanssa, joten minulla on rattaat mukana.

Ei ole miehestä tietoa. Kai se on siellä "kaupungilla". Ihan sama tällä hetkellä. Saanpahan vähän miettimisaikaa.

Ei kyllä ole mies viimeisen viiden vuoden aikana kertaakaan lähtenyt kotoa sanomatta, minne menee ja milloin tulee. Eli oikeasti olen tosi kummissani tästä touhusta nyt. Varsinaista teinimeinikiä.

mä olisin kyllä käskeny ostaan kerralla kaikki jos kerran meni lapsille valmisateriat ostaan kuitenki. tai sit olisin ite lähteny sille reisulle ja menny vaikka kaverille kahveelle ettei mies olis päässy salille! ts. kauppaan olis lähteny joka tapauksessa joko mies tai minä sillon päivällä jo!

meilä kyllä mies lykkää omia menojaan jos siis ei oo joku aika varattuna esim parturiin tmv. eli salit ja muut jää kyllä kakkoseksi.
jos tekis meillä tolleen niin en sille kokkaisi mitään vaan tekisin itelle ja lapsille ruuan just jämptisti ja mies sais kattoo mitä ite löytää kaapista!

Yhteistyössä