Olinko törppö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja julmuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

julmuri

Vieras
Kaveri vihjaili tarvitsevansa erästä vauvatuotetta, joka meiltä löytyy (nyt kaapissa). En edes ehdottanut ett voisi meiltä lainata, koska on ollut minua kohtaan aika ilkeä... Tai no ei nyt ilkeä, mutta sanotaanko näin että yhteydenpito on hiipunut siitä asti kun ei ole hyötynyt minusta. Ennen vauvan syntymää piti kovasti yhteyttä, mutta näin jälkikäteen huomasin, että hänen ystävyytensä oli hyötymistä meidän vauvatarvikkeista :(

Sanoi, kuinka kalliita nuo (tuote) ovat uutena ja minä vain myötäilin että juu niin on. Ovat kuulema niin käteviä ja taas minä nyökyttelin että juu niin ovat. Että meidänkin isommat lapset leikkivät vielä vuosi sitten sillä.

Odotti varmaan, että lupaan tuotteen lainaan/myyn tosi halvalla. Ähä, ostakoot itse!

En ois mäkään antanut..
Itse asiassa en anna edes hyville kavereille mitään pojan vanhoja vauvajuttuja koska säästän ne seuraavalla..tyhmää ehkä,mutta en raaski antaa pois. Ja seuraavaa vauvaa ei oo tulossa vielä moneen vuoteen... :D

Mä en tykkää lainata keltään mitään enkä itsekään lainaa kenellekkään.. Näin vaan on! Olen ehkä outo,mut.. Niin monesti on jätetty palauttamatta.. Eli mä en näe tuos mitään outoa.. Tympii ihmiset,jotka haluaa hyötyä..

Yhteistyössä