Olipa joulujuhlissa surkea loppu! =/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HelloShitty

Vieras
eli ton 5v tytön tarhan joulujuhlat oli tänään.
no..yks tarhan lapsista jakoi kaikille lahjoja...ihan kiva idea mutta mun tyttö oli ainoo joka ei sai. :( olis siis unotunu ihan täysin. voi sitä sydäntä särkevää itkua kun tyttö mietti miks se oli ainoo joka ei saanu lahjaa. sain nielaista itkua. muutenkin herkkä mutta toi oman rakkaan lapsen itku oli ihan hirvee.

matkalla kotiin se vielä kysyi että eikö tontut tiiä missä se asuu. ja miten ne voi hukata lahjoja tolleen. :'(

hyvä että pääsin edes ovesta sisään kun jo vollotin. :'( eikä muuten lopu. |O

ihanat juhlat oli muuten. tyttö oli ennen sitä lahjaepisodia onnellisin tyttö maailmassa. ekat tarhajuhlat ikinä. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
No oisit sanonu että sen lahja tulee jouluna kun se on niin ekstrahieno että tontuilla kestää kauemmin tehä se tms.

hmm..miksen keksiny tota. |O
mä selitin vaan että lahja varmaan pudonnu pöydän alle tai jotain. pitääpä laittaa korvan taakse. että varmasti just se lahja tulee kans. kiitos. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
siis tarhan puolestako ne lahjat oli? mikset menny sanomaan tarhan tädeille että nyt jäi yksi ilman? :o

ei. se oli yks noista lapsista. niin sen äiti oli unohtanu meiän tyttöä. miten en ymmärrä koska jokaisella on se lista missä on kaikkien nimet, puh.numerot, osoitteet ym. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
siis tarhan puolestako ne lahjat oli? mikset menny sanomaan tarhan tädeille että nyt jäi yksi ilman? :o

ei. se oli yks noista lapsista. niin sen äiti oli unohtanu meiän tyttöä. miten en ymmärrä koska jokaisella on se lista missä on kaikkien nimet, puh.numerot, osoitteet ym. :whistle:

kiesus! ihan jokaiselle atrhalaiselle oli hommannu lahjan?? :o on siinä varakkaat vanhemmat... ja tyhmät. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja LLL:
Mutta eikös se mene, että joka ei tuo lahjaa, niin ei myöskään sitä saa?
Minä en taida ymmärtää nyt mitään :D

ei siis ollu semmonen lahja..vaan että yks lapsista oli päättäny antaa kaikille lapsille pienen paketin mitä siinä nyt oli..karkkeja..en tiiä koska semmosta ei tullu.

Alkuperäinen kirjoittaja LLL:
aika inhottava tlanne ja varmasti myös niillä toisilla vanhemmilla :S. Nojoo, jospa tonttu ois jättäny samanlaisen paketin oven taakse aamulla?

se yks tarha täti kävi juttelee sille äidille ja sanoi että katotaan tuoko tonttu tarhaan aamulla sen lahjan minkä unohti. eli ellei huomenna oo niin pakko ostaa jotain.

hitsi..taida ottaa ton lahja jutun kovemmin kuin tyttö. tuntuu niin pahalta. :ashamed: ei se lahja vaan tytön fiilis. :( :'(

Alkuperäinen kirjoittaja no voi painokelvotonsana:
tuliko tän muksun äiti tietämään virheestään? tyhmä on jos ei perästäkään ymmärrä pakettia toimittaa!

tarhatäti meni juttelee sen kaa. mulle se ei sanonu mitään. se äiti siis. |O no ihan hyvä vaan..olisin varmaan alkanu itkee. siinä oiskin ollu ohjelmaa... :ashamed: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
minä olisin mennyt kaupan kautta ja sanonut, että eiköhän me pikkujoululahja täältä löydetä! Tonttu on jättänyt sen sinne =) Harmillista!

mulla ei oo rahaa..tulee vasta huomenna. :ashamed:

oli kyllä niin onnellinen muuten ku oli Lucia-neidon pissis. :heart: