Olipa kiukkunen pissis tänää bussissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Eteläsä ku ei oo mitkään hirveen hyvät ajokelit nyt. Busseilla jatkuvasti hankaluuksia, eka ne ei meinaa pysähtyä pysäkille ja sit ne ei meinaa päästä liikkeelle ku on niin liukasta.

Joku pissis oli sit jäämässä bussista pois ja bussi ei meinannu pysähtyä millää, suti vaan. Pysähtyi sit lopulta sellasen pienen lumipinkan kohdalle. Ei siinä mitää älyttömiä lunta ollu mutta kuitenki. Pissikseltä palo hihat ja huusi sille kuskille et "Vähän voisit kattoo mihin ajelet!!" :o Siitä se pissis sit lähti tikkaan niillä piikkareilla pitkin pyörätietä ja mulkoili kuskia ja mutisi ittekseen..

Mulla tuli välittömästi mieleen että näillä keleillä mä tunnen suurta sympatiaa noita bussikuskeja kohtaan! Ne saa varmasti muutamaa kiukkusta ihmistä kuskata..

höh. Aika erikista että teinikin uskaltaa vaatia kohtelua, tosin olisi voinut ystävällisemmin tehdä. yleensä pahimmat jäkättäjät ja narisijat ja etuilijat ja röyhkeimmät ovat vähän vanhemmat naiset. ja miehet.

Mua vielä niin huvitti ton pissiksen kommentti. Mihin hemmettiin sen kuskin ois pitäny ajella, itte se sitä pysäytysnappia paino ja bussi kuitenki pysähty pysäkille.. :xmas: :laugh:

Muoks. En minäkään tajunnu tota huh -nimimerkin viestiä. Nimenomaan, mitä hemmetin kohtelua. Eiks se riitä että bussi pysähtyy pysäkille? Eihän se kuskin vika oo jos pissiksellä ei oo sydäntalveen soveltuvat varusteet.. :xmas:

joo,ei oo helppoo bussikuskien työ näillä ilmoilla.. :/ kaveri on bussikuski ja aika monta läheltä piti tilannetta ollu kelien takia..ja just toi pysäkille pysähtyminen tuottaa vaikeuksia toisinaan,varsinkin kun on vasta alottanut hommat..vuosien kokemuksella varmasti helpompaa

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
joo,ei oo helppoo bussikuskien työ näillä ilmoilla.. :/ kaveri on bussikuski ja aika monta läheltä piti tilannetta ollu kelien takia..ja just toi pysäkille pysähtyminen tuottaa vaikeuksia toisinaan,varsinkin kun on vasta alottanut hommat..vuosien kokemuksella varmasti helpompaa

Näin on. Paaosiltaanhan se matka on yhtä sutimista ku pysäkeitä on vähän väliä ja jatkuvasti täytyy pysähdellä. Moneen kertaan on kinokseen meinannu bussi ajaa ku ei vaan pysähdy.

Mä näin talvisin mietin, että onneksi mä en ole linkkakuski. Täällä kun kans tosiaan liukasta, mutta sitten sen lisäksi pimeys. Kuskit saa aamuusin tarkkaan kytätä pysäkkejä koska yhtäkkiä siellä pimeyden keskellä voikin joku olla odottamassa linkkaa. Ja kun harva näistä teineistä tajuaa, että pitääs olla heijastin koska ei heitä voi nähdä siellä pimiässä. Yks teinipoika onneksi aina heiluttaa taskulamppua kun näkee linkan lähestyvän.

Sitten tiet ei joka kohdassa ole maailman parhaimmat. Aika pitkä pätkä pitää ajaa hiekkatietä joka saisi olla leviempi. Se tie on joskus talvella aivan peilijäällä ja se tie on osittain mutkaanen. Kyllä monesti hirvittää olla kyytissä, kun kuskit kuitenkin yrittää pysyä aikataulussa ja monesti ajaa liian lujaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Vaatia kohtelua?

Liukkaalla?

:o

Pitääkö peruuttaa ja yrittää uudelleen ja taas uudelleen?

Kauhajoen matkahuollon tienpäät on muuten aika paskoja linkkojen kannalta. Nyt talvisin ne tulee liukkaiksi eikä meinaa lähtö onnistua. Sitten pitää kytätä sopivaa väliä ettei kummastakaan suunnasta tuu autoja. Ne linkat kun tarvii siinä kohtaa sen toisenkin kaistan kun lähtevät, eivät pääse kääntymään kunnolla muuten.

Yhteistyössä