olipa kiva isänpäivän aatto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pettynyt"

Vieras
mies on ollu aika väsynyt viime aikoina (tehnyt pitkää päivää) ja on tällä viikolla mennyt aikasin nukkumaan että on saanu univelkoja pois. meillä on normaalisti seksielämää keskimäärin 3 krt vkossa. Nyt on mennyt melkeen koko viikko ilman.... noh, olin eilen laittanu kodin siistiksi isänpäivää varten, hyvät ruuat, leiponu kakun lasten kanssa, askarrellu niiden apuna kortin ja lahjan. ja illalla kun lapset nukku, otettiin muutama drinksu ja oli puhetta että vois pitää romanttisen loppuillan. vielä mitä, kun tulin suihkusta isäntä katteli bb:tä kun siel oli niin kiihkeetä-kuulema... kysyin 3 kertaa onko tulossa mun kanssa vai katsooko vaan telkkua, niin ei vastausta kuulunut, eikä sormikaan liikahtanut. siihen jäi isäntä kattomaan muita seksisessioita ja omat jäi taas väliin.

täytyy sanoa etten oo pitkään aikaan tuntenu itteeni näin luotaantyöntäväksi. jos tauon jälkeenkin mieluummin kattelee muita kuin mua, niin onhan tässä tilanteessa nyt jotain mätää. En pystyny koko yönä nukkumaan, ja aamupalan laitto lasten kanssa tuntui tosi paskalta. olisin vaan hakunnu laittaa sille aamupalan ja jättää sen lasten kans keskenään ja lähtee pois kun en kerran kelpaa. vttu.

Ymmärrän miestäsi, koska itse en jaksa rankan työviikon jälkeen muuta kuin katsoa televisiota. Varsinkin kun on raskas 3-vuorotyö. Ei se viikon seksittömyys nyt niin hirveää voi olla!!!Kyllä kummankin täytyy olla virkeitä ja haluta sitä. Ei toista voi pakottaa. Olisit käpertynyt miehen viereen ja juoneet muutaman drinksun lisää ja olleet vaan ja rentoutuneet.

Olisit käpertynyt siihen kainaloon lämmittelemään miestäsi. Olisihan siitä voinut jotain sitten syntyäkin.... ;)
Toisaalta raskaan työviikon jälkeen ei vain aina jaksa. Hyvässä parisuhteessa "kuivatkin" kaudet kestetään. Eihän kaikki voi vaan olla seksin varassa....
Ja jos tämä käännetään toisin päin, että sinä olisit ollut se väsynyt osapuoli ja miehesi vonkaamassa... olisimme täällä kaikki yhdessä lynkkaamassa miestäsi seksiriippuvaisen ahirviönä....

juttuhan on niin että jos joskus olisin väsynyt, niin mies painostaa niin kauan että annan periksi, ja aina suoritus on vain yksipuolinen helpotus, mies haluaa vain itse tulla, mulla ei oo väliä. sitäpaitsi eilen oli jo ollut puhetta että nyt ois hyvä hetki. viime tipassa päättikin olla kiinnostuneempi katsomaan muita.