Ensin noiden porttien kanssa tappelin ,että sain kiinni. Aina kun toisen työnsin niin toista kun rupesin työntää,levähti toinen taas auki. Hetki siinä meni,mutta kiinni on. Pihalla oli grilli kaatunu selälleen,polkupyörät sikinsokin ja jonkun veneen pressu lentänyt oven eteen. Kotona ikkunat juttelee tuulen kanssa ja ulkona meri mylvii kunnolla.
On tää syksy sitten ihanaa =)
On tää syksy sitten ihanaa =)