Olipa kiva tulla töistä,myrsky on tehnyt tuhoja.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vatruska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vatruska

Aktiivinen jäsen
24.10.2004
4 148
0
36
Helsinki
Ensin noiden porttien kanssa tappelin ,että sain kiinni. Aina kun toisen työnsin niin toista kun rupesin työntää,levähti toinen taas auki. Hetki siinä meni,mutta kiinni on. Pihalla oli grilli kaatunu selälleen,polkupyörät sikinsokin ja jonkun veneen pressu lentänyt oven eteen. Kotona ikkunat juttelee tuulen kanssa ja ulkona meri mylvii kunnolla.
On tää syksy sitten ihanaa =)
 
Meilläkin oli mielenkiintoinen ilta/yö kun sähköt läks ilta seitsemän maissa ja loppuilta vietettiinkin sitten kynttilän valossa.. Pyykit oli koneessa ja ne lilluu siellä nyt märkänä kun ohjelma keskeytyi eikä tietty lämmöt ja lämmin vesikään kauaksi aikaa riittänyt, mutta onneksi on leivinuuni ja kosteuspyyhkeet keksitty niin vauvankin kanssa selviää ;) Isommilla pojilla oli ainakin hauskaa kun leikkivät jotain mörköjä pimeässä :D Yöllä kaatusi pihasta mänty, ihan ihmeellisesti räksähti vaan poikki ja jäi n.muutaman sentin vara ettei se kaatunut auton päälle.. Osa oksista kaaran päällä jo olikin, mutta eipä niistä mitään tullut onneksi.
 
meillä poksahti vaan sähköt pois klo 21.45 just kun viimenen vartti ois alkanu täydellisiä, KIVA! Ja parasittisaaretkin jäi siinä sitte näkemättä...lapset oli ihan paniikissa ku tuli pilkkopimeää ja huutelivat mitä nyt tapahtui...noh, onneks oli kynttilöitä... Tiedä sitten mitä tuola ulkona se myrsky on tehny tuhojaan...
 

Kuumimmat

Yhteistyössä