Olipa mielenkiintoinen keskustelu exän kanssa eilen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäköhän tässä nyt ajattelisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitäköhän tässä nyt ajattelisi

Vieras
Minä selvinpäin ja ex aivan kaatokännissä. Ollaan siis vastikään erottu ja exällä on jo uusi nainen, johon on totaalisesti rakastunut ja tämä nainen häneen. No ei mulla siihen sinänsä ole mitään vastaansanomista, mutta sitä minä en ymmärrä, että exä on muka niin rakastunut nyt ja löytänyt itselleen sielunkumppanin, jolla on täysin samanlaiset elämänarvot kuin hänelläkin, elikkä sama harrastus ja samat mielenkiinnon kohteet, mutta silti se on valmis menemään mun kanssa sänkyyn ja koko eilisen illan flirttaisi mulle ja lääppi ja ehdotteli kaikenlaista.
Sanoi sitten ettei halua mulle mitään pahaa ja arvostaa minua ja kaikkea muuta, mutta sitten sanoi, että jos minä vaikeutan hänen suhdettaan tähän uuteen naiseen, niin hän tulee vetämään minun uutta miesystävää sitten joskus turpaan, kun sellaisen löydän, vain siitä syystä että olen pilannut hänen suhteensa tähän uuteen.
Ilmoitin kyllä että minä en mitään kerro, ei kuulu mulle, mutta ei kannata sitä naista vielä vähään aikaa tuoda mun silmien eteen, koska mulle ero on vielä aika arka aihe kaikenkaikkiaan ja en osaisi suhtautua vielä tähän uuteen mitenkään korrektisti, että annetaan ajan ensin kulua. Lisäsin vielä, että sitä en voi luvata mitä muut sille naiselle tulee sanomaan, kun oltiin kuitenkin juhlissa jossa oli hyvin paljon exän kavereita ja ne kyllä näki mitä exä mulle teki ja muutama mulle sanoikin, että te palaatte vielä yhteen, vaikka totesinkin että ei taideta palata, enkä edes tiedä haluaisinko palata. Nyt sitten hieman pelottaa, että jos joku tälle uudelle sitten jotain sanookin ja exä siitä sitten syyttää minua, vaikka mulla ei ole asiaan osaa eikä arpaa. Tämä uusi nainen oli jo kuulemma tehnyt jotain pelisääntöjä selviksi, mitä exä saa tehdä ja mitä ei, mutta eipä tuo tainnut eilenkään ihan toimia niiden pelisääntöjen mukaan.

Se nimittäin tässä on, että exästä voi uskoa melkein mitä vaan onhan se narsisti ihan monen muunkin kuin vain minun mielestäni, että saa nähdä miten tässä lopulta käy.

Lasten takia en tuosta miehestä tule pitkiin aikoihan eroon pääsemään, kun on kuitenkin lapset vielä ihan pieniä, että tekemisissä joudutaan olemaan, mikäli nyt exän mielenkiinto lapsiin tulee säilymään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt en ihan löytänyt punaista lankaa tästä jutusta

No kun ei minustakaan noissa exän puheissa oikein ollut päätä eikä häntää. Se haluaa nyt satsata tähän uuteen suhteeseen ja on niin rakastunut, mutta silti se yritti taas illan vokotella minua. Minä en kuitenkaan saa kertoa tälle uudelle mitään mikä voisi rikkoa heidän suhteensa, enkä saa myöskään kertoa kellekään kaverille, ettei se menisi tän uuden naisen korviin se tieto. Nyt kuitenkin tuolla eilen oli juhlissa pari sellaista, jotka voi jotain sanoa, heillä kuitenkin oli silmät päässä exän tekemisiä seuratessa ja exä sitten tulee syyttämääm mua siitä ja uhkasi haitata sitten mun tulevia suhteita.

Känniläisten paskaa. Keskity omaan elämääsi, äläkä kuuntele sen tyhjänpäiväistä jauhamista. Move on.

exä on vaan ollut aina sellainen että kännissä se avautuu parhaiten, että kyllähän noissa sen jutuissa silloin jotain perää on. Ja minä todellakin menen eteenpäin koko ajan, on vielä exän kanssa jotain juttuja sovittavana, mutta en minä hänen peräänsä kyllä haikaile.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

exä sitten tulee syyttämääm mua siitä ja uhkasi haitata sitten mun tulevia suhteita.

No hei, tuossa vaiheessa mä olisin jo nauranut räkäsesti päälle. Aikamoinen selvänäkijä tää sun exäsi.

exä on vaan ollut aina sellainen että kännissä se avautuu parhaiten, että kyllähän noissa sen jutuissa silloin jotain perää on. Ja minä todellakin menen eteenpäin koko ajan, on vielä exän kanssa jotain juttuja sovittavana, mutta en minä hänen peräänsä kyllä haikaile.

Etkai tosissas usko känniääliön puheita...? Tuo on jo aika säälittävää. Enkä ymmärrä mitä yrität nyt hakea tällä? Taidat vaan roikkua vielä miehessä vaikka hän jo jatkanut elämäänsä, tee säkin niin.

Sun eksä ei vaan halua päästää sinusta irti, mutta ei myöskään tästä uudesta naisesta. Meillä oli ja on edelleen sama tilanne ja erosta aikaa jo 1.5v....

Olen tullut vähän samaan lopputulokseen. Meillä on jonkin verran samoja kavereita, että sinänsä tullaan aina olemaan jossain määrin siinäkin suhteessa tekemisissä. Mulla ei nyt enää juuri mitään suurempia tunteita exää kohtaan ole, ero vaan muuten on vielä niin tuore, että välillä tulee vähän huonompia hetkiä ja välillä taas on niitä hyviä hetkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

exä sitten tulee syyttämääm mua siitä ja uhkasi haitata sitten mun tulevia suhteita.

No hei, tuossa vaiheessa mä olisin jo nauranut räkäsesti päälle. Aikamoinen selvänäkijä tää sun exäsi.

Valitettavasti mä tunnen tuon exän vähän liiankin hyvin ja ihan oikeasti, se pystyisi vetämään turpaan kännissä jotain jos siltä tuntuu, että vähän kannattaakin pelätä.

Yhteistyössä