Olipa mukava kesälomareissu mulla ja likalla

Minkä ikänen tyttö sulla on? Vähän spooky olo, kun tajusin näyttäneeni 8-9v:nä lähes identtiseltä ku sun tyttös nyt :D Ootte jotain tuntemattomia sukulaisia varmaan..

Likka täyttää joulukuussa 8v.

Jotkut sanoo, että likka on niin mun näköönen, mutta mun mielestä likas on paljo isänsä näköä. Hampaitten välis oleva rako on sieltä puolelta perittyä koska se rako on likan veljelläkin vaikka veljellä on eri äiti. :D Exän siskolla on kans rako hampaitten välis. Silloon kun likka oli pieni niin pomo sanoi, että likka muistuttaa exän yhtä toista siskoa.

Viimeksi muokattu:
Ai niin joo ja mun vasemman käden peukalo. Se peukalo jäi Ruottis junas vessanoven väliin tiistaina eikä ole vieläkään normaali. Ei kauhian kipiä ole ollut, mutta se on jotenkin tunnoton kun painaa tuosta nivelen ympäriltä. Sormeen tuli sellaanen rakkula joka ensin vuoti nestettä, mutta se meni umpeen ja nyt siinä on sitte rakkula. Pahemmin ei voi tuota sormia rasittaa koska sitte se tunnottomuus leviää.

[QUOTE="vieras";24355164]Tosi kivoja kuvia! Miten reissu oli niin halpa? Millä lensitte? Ja missä hotellissa olitte?[/QUOTE]

Mä tilasin lennot ja hotellin täältä. Tuolla saa valittua ottaako pelkän hotellin vai lennot ja hotellin vai miten haluaa. Lentoyhtiö oli meillä Norwegian. Mutta tuo sivusto kattelee ne halvimmat vaihtoehdot ekaksi.

Supersaver.fi - Halvat lennot, lentoliput, halvat hotellit

Ai jai, miten ihania kuvia! Mä rrrrrakastan mangusteja ja norsuja :heart:

Nuo mangustin poikaset jäi sisälle kun aikuuset hyppi välillä pihalle. Niillä kun oli tilat sisällä ja pihalla ja molempien aitauksien ääreen pääsi kattomaan. Kun aikuuset mangustit oli pihalla niin nämä kaks pientä jäi toistensa lähelle ja välillä olivat pienessä puunrungossa piilossa. Niin ja kovasti ne "jutteli". :heart:

Ihana reissu, olette nähneet ja kokeneet paljon kaikkea mukavaa :)
Saitte kyllä kovasti irti Tukholmasta tuossa ajassa, mä yleensä jumitun vain keskustaan ja vanhaankaupunkiin. No joskus jossain muuallakin tullut liikuttua :D
Kivaa että tyttökin pääsi lentokoneeseen.
Harmi että jonkun piti tännekin tulla aukomaan päätään, itse en edes kiinnittänyt huomiota tytön vaatteisiin tms. Oli niin mukava aloitus että ajattelin että tästä tulee hyväntuulinen ketju.

ei tarvii. on näyty jo. olisitte käynny jossain kivemmassa paikassa.
kaikkihan noin on kulunnut

Kuka pakottaa sua kattomaan jos ei kiinnosta. :whistle: Kuka sä olet määrittelemään mikä on kenenkin mielestä kivaa? Likka ainakin viihtyi hyvin tuolla eläinpuistossa ja se nyt on aivan normaalia tuon ikääselle lapselle.

Ai että mulla tuli ikävä kolmårdenia :)

ja näille muutamille muuten:
Oikeestikko te vaihdatte lapsenne vaatteet esim saman päivän aikana
monesti matkalla, että teillä on esim. eri vaatteet huvipuistoon ja eri vaatteet bussiin :DDDD

kyllä me mennään vrk parikin samoilla jos ne vaan on puhtaita. Kivempaa kantaa mukana
tuliaisia / kulkea muuten ilman että paikat kipeenä, kun pukea lapsi moniin vaatteisiin että
kivasti mätsää sitten eläintarhassa tiikereihin ja apinoihin....

[QUOTE="vieras";24358632]Ai että mulla tuli ikävä kolmårdenia :)

ja näille muutamille muuten:
Oikeestikko te vaihdatte lapsenne vaatteet esim saman päivän aikana
monesti matkalla, että teillä on esim. eri vaatteet huvipuistoon ja eri vaatteet bussiin :DDDD

kyllä me mennään vrk parikin samoilla jos ne vaan on puhtaita. Kivempaa kantaa mukana
tuliaisia / kulkea muuten ilman että paikat kipeenä, kun pukea lapsi moniin vaatteisiin että
kivasti mätsää sitten eläintarhassa tiikereihin ja apinoihin....[/QUOTE]

Niin ja jos yhtään osaa kattoa tarkemmin niin huomaa, että vaatteet ei ole samat. :D

Ihana reissu, olette nähneet ja kokeneet paljon kaikkea mukavaa :)
Saitte kyllä kovasti irti Tukholmasta tuossa ajassa, mä yleensä jumitun vain keskustaan ja vanhaankaupunkiin. No joskus jossain muuallakin tullut liikuttua :D
Kivaa että tyttökin pääsi lentokoneeseen.
Harmi että jonkun piti tännekin tulla aukomaan päätään, itse en edes kiinnittänyt huomiota tytön vaatteisiin tms. Oli niin mukava aloitus että ajattelin että tästä tulee hyväntuulinen ketju.

Joo oli kyllä tekemistä ja ehdittiin vaikka mitä. Shoppailtua tuli enemmän kuin suunnittelin. :whistle: :ashamed:

Joo on se toki ihanaa kun eläimiä pidetään vankeina pienissä häkeissä ja useimmat vieläpä ihan vieraanlaisessa ympäristössä kuin sieltä minne kuuluvat (norsut ym. eivät kuulu Ruotsin ilmastoon)

Yhteistyössä