Olipa sessio! Nettiseksiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enkerrokukamustaolen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

enkerrokukamustaolen

Vieras
Aloin viestitellä treffipalstalla yhden miehen kanssa, ja keskustelu päätyi lopulta aika mielenkiintoisiin uomiin. En olekaan ennen harrastanut virtuaaliseksiä :) Lopputulos oli ainakin erittäin tyydyttävä... Lähiaikoina olisi tarkoitus saada ihan aitoa tavaraa, kutsu on esitetty ;)

Ohhoh. Olin eilen kolmen kimpassa. Edellisestä kerrasta 10 v. Oli ihan hauskaa (ei missään tapauksessa tyydyttävää.) Toinen kavereista tulee mulle alivuokralaiseksi. Että semmoista

Juu, kiitos tosiaan ihanasta nettituokiosta. Muistinko mainita, että nimeni on siis Tero Petteri ja opiskelen amiksessa varastolinjalla ja mulla on just alkanut viikset kasvaa.

Mukavaa, että pian pääsen oikeasti panemaan sua. Tykkääthän finneistä ja siitä, että sorvaan sua sitten perseeseen!

Alkuperäinen kirjoittaja Tero Petteri:
Juu, kiitos tosiaan ihanasta nettituokiosta. Muistinko mainita, että nimeni on siis Tero Petteri ja opiskelen amiksessa varastolinjalla ja mulla on just alkanut viikset kasvaa.

Mukavaa, että pian pääsen oikeasti panemaan sua. Tykkääthän finneistä ja siitä, että sorvaan sua sitten perseeseen!

että näin. pitäisköhän sun kasvaa vähän viellä ennen kuin alat harrastaa seksiä ihan oikeesti. se ei kuule ole enää lasten leikkijä.

Yhteistyössä