Olipa sukulaislapsen synttäreillä erikoinen järjestely mua varten :O mitäs mieltä olette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meilläkii lapsille tarjotaan samaa mitä aikuisille. Toisinaan jotkuu lapset ottavatkin suolasia paloja mielummin kuin makeita muffineja yms.
Eikä meillä kyllä koskaan oo käsketty mehua juovia aikuisia lasten pöytään! Muutamat aikuiset meiläkii juo enemmin mehua kuin kahvia (tai teetä).

Outo emäntä ettenkö sanoisi!

meil on aina enemmän suolaista kuin makeaa. VARSINKIN lapsille. Ihan siksi kun se vasta on mukavaa kun tyhjällä vatsalla muksut kiskois itsensä sokerihumalaan.

Ei hitto! :D Miten noin älyttömiä ihmisiä voi ollakaan! Mä olisin varmaan kanssa piruuttani käynyt sipasemassa siitä voileipäkakusta palan ja kattonut miten eukko reagoi. Olis varmaan saanut muutkin vieraat hyvät naurut... :D

Niin, edelleen minäkin olen vastausta vailla, että miten muut vieraat reagoi tuohon? :whistle: Vai eikö ne kuullu?

Uskomatonta :rolleyes:!! Mä en juo kahvia enkä teetä, vaan mehua tai limpparia tai vaikka vettä. Mutta aina mulle on kauniisti katettu "aikuisten pöytään" lasi, kun muilla on kahvikuppi. Mun mies on samanlainen eikä hänelläkään ole koskaan tullut ongelmia asian kanssa.

Sulla on kyllä pitkä pinna ja hyvä huumorintaju, kun et ottanut tuosta niin pahasti itseesi :). Mutta mua kyllä hävettäis tuon emännän miehenä....

Juu, kyllä sitä miestä näytti kummastuttavan vaimonsa käytös, mutta käsittääkseni on niin tossun alla, ettei asiasta sen kummempaa tuumannut. kaikista paras oli, kun oltiin kotiin lähdössä ensimmäisten vieraiden joukossa, niin lapsi kysy isoon ääneen, että mennäänkö mäkkärin kautta kotiin, koska hänellä on nälkä :D

[QUOTE="vieras";23291669]Ei hitto! :D Miten noin älyttömiä ihmisiä voi ollakaan! Mä olisin varmaan kanssa piruuttani käynyt sipasemassa siitä voileipäkakusta palan ja kattonut miten eukko reagoi. Olis varmaan saanut muutkin vieraat hyvät naurut... :D

Niin, edelleen minäkin olen vastausta vailla, että miten muut vieraat reagoi tuohon? :whistle: Vai eikö ne kuullu?[/QUOTE]

Monikaan ei varmaan kiinnittänyt huomiota siihen, että mut laitettiin lasten kanssa syömään "koska juon mehua", vain emännän sisko kuuli tuon kun oli silloin mun vieressä. en tiedä, miten reagoivat tai (hoksasivatko edes) siihen emännän toiseen kommenttiin, kun miehensä kysy, että haluanko vielä muuta, koska vieraat olivat silloin keittiön puolella ja minä nurkan takana olohuoneessa.

[QUOTE="aloittaja";23291680]Juu, kyllä sitä miestä näytti kummastuttavan vaimonsa käytös, mutta käsittääkseni on niin tossun alla, ettei asiasta sen kummempaa tuumannut. kaikista paras oli, kun oltiin kotiin lähdössä ensimmäisten vieraiden joukossa, niin lapsi kysy isoon ääneen, että mennäänkö mäkkärin kautta kotiin, koska hänellä on nälkä :D[/QUOTE]

Hih, lapsen suusta tulee rehellisin palaute :laugh:!

Taitaa olla jotain hampaankolossa ja ihan aiheesta ;)

Mistäs tuota tietää.. En vaan keksi, mitä. Tosin en jaksa päätäni sillä vaivata. Ehkäpä sitä alkoi ärsyttään, että ihan suosiolla istuin lasten kanssa pöydässä ja piti sitten laukoa vähän lisää tuosta lasten kanssa syömisestä.. Eihän sitä tiedä vaikka olisin tuon ansiosta säästynyt joltain ruokamyrkytykseltä ;)

Olisin lyönyt läskiksi koko touhun, siis huumorilla. Tuskin olisin hernettä nenään vetänyt, mutta ehdottomasti olisin älynnyt sen typerän hatun vaatia myös itselleni! Jos lapset olisivat alkaneet heitellä poppareita toistensä päälle kuten jenkkileffoissa on usein tapana, niin olisin yhtynyt siihen touhuun kerrankin. Ja jos siitä olis tämä ehtoisa emäntä pillastunut, niin olisin näytellyt tyhmää: "itsehän laitoit minut lasten tasolle, mistäs nyt tuulee???"

[QUOTE="heh";23291788]Se muija teki sen tahalteen. Nyt se naureskelee, kun sä täällä palstalla avaudut asiasta. Jäit kiinni! :)[/QUOTE]

Mitäs tosta sitten että jäi kiinni? So?

[QUOTE="aloittaja";23291736]Mies ei ollut mukana, oli töissä. Mutta nyt miehellä on jo vaikka kuinka monta suunnitelmaa meidän tytön synttäreitä varten ;D[/QUOTE]

Hyvä! Hankkikaa varta vasten sellainen lastenkokoinen minipöytä ja pikkuiset tuolit, ja istutatte kyseisen naisen sitten siihen. Vielä eteen sellaiset leikkiastiat :D

Voi että mun alkoi tekemään mieli nyt kakkua... Me ollaan joskus istutettu teinejä lastenpöytään jos aikuisten pöydässä ei ole tilaa, mutta kaikille on kaikkea tarjolla. Onpa outoa käytöstä. Jotkut ihmiset on vähän kummallisia.

[QUOTE="vieras";23291471] äiti laitteli pöytää ja sanoi lasten syövän ensin (kuten ylneesäkin), mutta tuumasi samaan hengenvetoon mulle, että minä syön lasten kanssa, koska en juo kahvia ja saan tulla samaan aikaan juomaan mehua kuin muutkin sitä juovat. [/QUOTE]

Mä olisin sanonut, että hyvä vitsi ja jäänyt tyynesti odottamaan aikuisten vuoroa. Silloin olisit oikeasti asettunut tuon emännän juttujen yläpuolelle, et toimimalla hänen tahtonsa mukaan.

[QUOTE="heh";23291788]Se muija teki sen tahalteen. Nyt se naureskelee, kun sä täällä palstalla avaudut asiasta. Jäit kiinni! :)[/QUOTE]

onko siinä jotain kiinni jäämistä, että joku toinen on idiootti? Täällähän näitä omituisenkäytöksen kukkasi löytyy, eli joku voi vaikka tietää miksi kyläpaikassa kohdellaan alentavasti (ja miksi lapsiakaan ei pidetä ihmisinä).

[QUOTE="palma";23291952]Mä olisin sanonut, että hyvä vitsi ja jäänyt tyynesti odottamaan aikuisten vuoroa. Silloin olisit oikeasti asettunut tuon emännän juttujen yläpuolelle, et toimimalla hänen tahtonsa mukaan.[/QUOTE]

no eihän siinä sinänsä mitään pahaa ole syödä lasten kanssa. Minä epäsosiaalisena söisin jopa mielellään, jos olivat kerran oudompia, mutta miksi ihmeessä siinä pöydässä ei ollut suolaista syötävää.

Yhteistyössä