olipa taas duuni..toi seksitekstarihomma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraananyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraananyt

Vieras
sama mitä RottenCorpse teki. Syytetään vaikka mistä ja haukutaan ja sit kun sanon suoraan että ok lopetan sitten niin saan siitäkin haukut päälle.
Ihankuin tässä yh:lla olis aikaa tehdä toisten työvuoroja mitkä joku jättänyt tekemättä.
aina pitäis olla valmiina!
Muka tein väärin kun laitoin yhdelle asiakkaalle että "maija ei nyt ole täällä, laitatko tunnin päästä viestiä"
Niin monet muutkin laittaa kun eivät tiiä mitä joku on kirjoittanut.
Ja myyvät siinä sivussa pikkareitaan jne.

olisi kyllä kiva kuulla tarkemminkin. Paljonko tuli viestejä tunnissa ja paljonko teit tunteja? Oliko firma se moon&stars vai ian joku muu? Miten hitossa siellä on kukaan töissä jos korvaus on 40 koko kuun hommasta? Onko kaikki firmat samanlaisia vai elääkö tuolla muka joku?

olipas katkera vuodatus.oon mäkin tehny sekstareita.joka roposen sain ihan niinkuin pitikin.ei ollu moon munkaan työnantaja.10s/viesti tekee siis 400 viestii.et tainnu montakaan vuoroa olla.Mäkin lopetin hommat keväällä,mutta aion palata ens kuussa takas.Eikä mua ees haukuttu kun lopetin,vaan pikemminkin toivotettiin hyvää kesää.

voisiko md kertoa enemmänkin, miksi lopetit ja mitä tienasit millaisella työmäärällä. Mulla on tiedossa yksi firma joka hakee työntekijöitä mutta en sitten tiedä uskallanko hakea, jos tulot on niin huonot.

Sä et todellakaan oo paljoa tehnyt noita hommia sitten...
Itse olin pari vuotta yhdessä firmassa ja tienasin parhaimmillaan 1700e kkssa.
Tosin mä notkuin myös puhelimessa.Vuoroja tein noin 5-6 vkossa noin 2-4 tuntia päivä.
Mun mielestä ihan kohtuu korvaus hommasta.
Hommat kun lopetin,pomo ymmärsi oikein hyvin että ei 4 pienen kanssa yksin kertaisesti jaksa.
Välillä teen vieläkin vuoron tai kaksi silloin tällöin mutta tosissaan en ole tienannut tuota 40e enenpää.

Niin kun jo sanoin että noin 2-4h pvä 6pvää viikossa.Joinain päivinä tein tietysti pidempääkin ja silloin saattoi saada jopa 480minuuttia päivässä ja 300-400 viestiä.Tiedoksi 120 viestiä pystyy kirjoittamaan tunnissa...
Sehän riippuu niin ihmisestä kuinka osaa asiakkaan kanssa jutella ja tehdä asioita.Eli kuinka hurmaat sen asiakkaan viehätys voimallasi ;)
Kaikille se työ ei mielestäni sovi ollenkaan...

Siis niin kun mihin??? Mä olen ihan perus kotimamma ja silloin ammattiksi muistaakseni laitoin joku puhelintyöntekijä tai vastaavaa en mä voi muistaa noin pitkälle.
Ja sitten tuohon pelkkään viestittelyyn niin ei sillä oikeasti rikastumaan pääse niin kuin se on jo tässä tullut todettua.Jos saat viestistä 10senttiä niin siitä voit laskea kuinka monta viestiä sun on kirjotettava tienataksesi 100e.Se oletko puhelimessa vai teetkö viestejä riippuu ihan siitä sun työnantajasta.
Ja pitää muistaa että se on provikkapalkkaa,aina ei voi olla hyvä päivä tai edes hyvä kuukausi...

ei todellakaan tekstaamalla voi ansaita 1700 tai edes lähellkään, senhän jokainen tajuu kun tietää mitä maksetaan. toisaalta voi jokainen laskea mitä firma nettoaa noista tekstareista joita oot tehnyt. huom. kantsii olla tarkkana, firmojen pitäjät käyvät mainoskampanjaa joten täällä kirjoittelee myöskin rahan saajat..

Mitäs sitten jos haluat johonkin asemaan? Tiedät että nykyjään ihmisten taustat tutkitaan tosi tarkkaan. Mitä jos oma lapsesi joskus voisi päästä johonkin asemaan ja sitten tulisi ilmi miten äiti on rahaa ansainnut? Kannattaa todella miettiä pitemmälle. Eiköhän saman tienaa säästämällä talousmenoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Heini:
Mitä jos oma lapsesi joskus voisi päästä johonkin asemaan ja sitten tulisi ilmi miten äiti on rahaa ansainnut? Kannattaa todella miettiä pitemmälle. Eiköhän saman tienaa säästämällä talousmenoista.

Onko tuollanen rivojen kirjoitteleminen jotenkin halveksuttavaa?
Musta ei.

jos lapsukaisesi joskus johonkin virkaan haluaa ja tulee tietoon äitykkä on ollut melkein horo, tai joíttenkin mielestä täys horo, miten luulet tulee käymään? voithan itsekkin olla vailla jotain työtä..miten on päiväkodin täti..tms?

Yhteistyössä