Olipa tänään erikoinen aamu, ei voi muuta sanoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"shihtzu"

Vieras
Olen täällä kirjoittanut hiipparista, joka pari kertaa on tuossa ikkunan takana kulkenut ja toisella kerralle vei mainokset postilaatikosta. No tänä aamuna heräsin 7 aikaan ja kun olin laittamassa koiria pihalle, huomasin, että portti on auki ja liiketunnistinvalo palaa.

No ei muuta kuin portti laittamaan kiinni ja laskin koirat pihalle, kun siihen portin taakse käveli nuori mies, joka pyysi lainaksi haravaa 5-10 minuutiksi. Tyyppi oli ihan selvästi jossain aineissa sen verran epämääräinen oli ja puheesta ei meinannut selvää saada. Joten mä tosiaan annoin sille sen haravan ja totesin vaan että tuot sen sitten takaisin. En uskaltanut alkaa vastaankaan pistämään, kun noista hörhöistä ei koskaan tiedä ja mun henki on kyllä haravaa arvokkaampi.

No tyyppi lähti kävelemään kait kotiaan kohti ja minä olin menossa sisälle, kun naapuri tuli kyselemään, että kävikö teidän portilla joku, kun heillä se tyyppi kävi soittelemassa ovikelloa ja kulki pihalla. Naapurikin oli yksin lapsen kanssa kotona, mies oli työreissulla, niin ei uskaltanut ovea avata noin vaan. Ja naapuri oli sitten poliisit soittanut, kun tiesi että täällä joku hiippailee.

No poliisit saapu naapuriin ja minä menin tohon pihalle kanssa ja samassa huomasin, että se tyyppi ajaa polkupyörällä tuossa pyörätiellä haravan kanssa. Se ihan oikeasti palautti sen haravan mulle, mutta ne poliisit sitten myös veivät sen mukanaan. Saa nähdä osaako jatkossa tästä pysyä poissa vai jatkaako hiippailujaan. Poliisien mukaan kyseinen tyypillä ei ole ihan kaikki palikat paikallaan.

Että ihan mielenkiintoinen aamun aloitus, enempi mua kyseinen asia huvittaa tällä hetkellä, että joku lainaa aamulla klo 7 haravaa, että voi 5 minuuttia haravoida pihaansa. Mutta nyt mä tiedän mistä taloista se on, sillä sinne minne meni, niin ei ole kuin muutama omakotitalo ja kauas se ei voinut ehtiä siinä 10 minuutissa.

Alkuperäinen kirjoittaja seinäkello;24823263:
Eihän se siellä välttämättä silti asu, jos on sekaisin voi luulla asuvansa siellä.

Joo ei välttämättä, sitä en tiedä oliko se pyörä ja laukku sen omia, mitkä se oli matkaan löytänyt siinä välillä, sillä niitä sillä ei ollut kun se ekan kerran mun portilla vieraili.

[QUOTE="shihtzu";24823567]Miten niin kummallisista? En minä ainakaan halua, että joku kummallinen tyyppi hiipparoi meidän pihalla keskellä yötä tai näin aamulla, kuten nyt. Niin ja naapuri oli huutanut oven takaa, että kuka siellä on, mutta tää tyyppi ei ollut vastannut mitään.[/QUOTE]

Se hiippari voi olla joku muukin ,kuin tuo kyeinen tyyppi.
Hiipparit pyörii yleensä pimeyden turvin.

Yhteistyössä