Olipa vaan helvetin hieno yllätys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Muutettiin just pari kuukautta sitten kiireellä pois homeisesta omakotitalosta, jossa asuttiin vuokralla...muutettiin vuokralle kerrostaloon ja nyt löysin vaatehuoneesta hometta ihan kunnolla, en siis ole huomannut sitä silloin muuttaessa...onkohan se voinut olla siellä jo 2kk sitten ja jäänyt vaan huomaamatta kun tavaroita kasattu eteen.

Ulkoseinän puoleinen nurkka, lattiasta kattoon aivan märkä ja homelaikkuja täynnä. Ei asuta ylimmäisessä kerroksessa, että en tiedä olisko voinu kattokaan vuotaa.

Isännöitsijälle ilmoitettu, piti tulla heti tänään katsomaan, mut eipä näkynyt.

Pystyyköhän tuollasta korjaamaan, ilman että pitää pois muuttaa ja miten tuo vaikuttaa lasten huoneen ilmaan, kun homeinen vaatehuone on juuri siinä huoneessa.

Mulla oli yhessä kämpässä sama homma. Isännöitsijä kävi sen katsomassa ja siellä huomattiin se että edellinen asukas oli maalannut tuuletusräppänät umpeen. Sinne laitettiin sitten tuuletin, siis suoraan puhaltamaan siihen kaappiin. En kyllä yhtään muista kauanko se siinä puhalsi.

[QUOTE="darling";22730121]Ei ollenkaan hyvä juttu!
muuta en osaa sanoa.[/QUOTE]

Tarkoitatko siis että iso remppa tulossa tms. Apua...mä en jaksa...tällanen joululahja vielä :(
Mua pelottaa nukuttaa lapsia siinä huoneessa, vaikka vaatehuoneen ovi onkin kiinni...mutta kai se jotenkin saattaa vaikuttaa muuallekin huoneistoon. Seinässä kasvaa oikein sellasta home"karvaa" vai mitä se on.

ap

Yhteistyössä