olipahan yö!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
tultiin pojan kanssa eilen illalla seitsemältä kotiin ja kuuntelin et jahas,alakerrassa on taas juhlat :whistle: no,mentiin nukkuun 21aikaan ja meteli oli hirvittävä :o poika nukahti,mutta mä en. säpsähtelin niiden karjuntaan,huutoon ja kolinaan jatkuvasti.
klo2 mun pinna palo ja soitin 112 et tulkaa ny joku hiljentään noi saaaaatanan densot! meni puoli tuntia,niin poliisi soittaa et onko vielä meteliä.. olin että on,johon poliisi sano et he on tampereella,et menee puolisen tuntia. olin et ok.
no,ne tuli ja soitti mulle et tuu avaan alaovi. menin ja ne hetken kuunteli sitä riekkumista rappukäytävässä ja sit toivotti mulle hyvää yötä ja alkoivat koputtaa juoppojen oveen.
painuin pehkuihin ja havahduin hetken päästä hirvittävään kolinaan ja kurkkasin ikkunasta,niin toinen poliisi hakkas niiden juoppojen ikkunaa kun ne ei avannu ovee :headwall: täs vaihees poikakin alko liikehtii levottomasti,mut onneks ei heränny..
torkahdin taas ja havahduin tällä kertaa siihen kun poliisit roudas ne juopot maijaan kamalalla kolinalla... :whistle:
totaalirepeeminen tuli,kun ne juopot jotai örisi siel auton perässä,niin se toinen poliisi karjas että hyvästi ja paiskas ne ovet kii :D

no,nyt on sit ihana rauha ollu koko aamun (ja hirveet univelat :xmas: ) mut pelottaa et ne juopot "kostaa" jotenki,ne varmana tietää kuka soitti :whistle: ja lisäks toinen niist juopois huus mennessään et siel on se poikakin.. liekö tarkottanut mun poikaa :|

että tällasta,jos toi naapurin pappa tänää meuhkaa jotai ni soitan silleki poliisit,mul on nyt tatsi päällä enkä enää jaksa tällases slummis asua!!! |O

kuulostaa ihan siltä kuin asuisit meidän nurkilla :whistle:
täällä meinaan samanlaista menoo harva se viikko :headwall: tosin poliiseja en oo viel soittanut, kun ne vierailee täällä muutenkin jo niin ahkeraan.

just. asutkohan sä meijän vanhoilla taloilla... Sinne kans aina sillointällöin. (kesäsisin lähes päivittäin) tarttettiin poliisia, mut joo enpä olis ite uskaltanu soittaa sen verran kova oli kosto sille joka uskalsi..

onhan tää mielenkiintosta paikkaa asua pojan kanssa :(
alakerran juopot örisee,karjuu ja kolistelee aamuun asti,
naapurin pappa haukkuu lampaannussijoiks ja kehitysvammasiks ja huitoo kävelykepillään ja eilen ku tulin kotiin,niin yks kylän pulsu seiso meidän ulko-oven tykönä ja huusi mulle et hei huorrrrraaaaa,mikä sua vaivaaaaaaaaaa ja huuteli perään,oli kamala mennä siit pojan kaa sillai viivana :ashamed:

onko teillä tilapäinen asumus siellä?(en tiiä sun juttuja tarkemmin)mietin et eikö ole mahdollisuutta saada eri paikasta asuntoa ettei tarvisi kuunnella ja pelätä

ahaa aika paska tilanne.no ota kättä pitempää ovenpieleen ja hiuslakka pullo laukkuun jos tunkevat sisälle tai yrittävät pihalla päälle käydä.on varmaan onni ja autuus kun pääsee omaan muuttamaan

mä oon aina osunu just tällasiin samanlaisiin rappuihin ja taloihin,en IKINÄ ole elänyt rauhallisessa kerrostalossa ja mä sentään olen asunut hemmetin monessa kerrostalossa eri kaupungeissä.. mä vedän magneettina näitä puoleeni :ashamed: ja nytkin antaisin olla,mut ei mun pojan tarvi tällasta kestää! :o

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mä oon aina osunu just tällasiin samanlaisiin rappuihin ja taloihin,en IKINÄ ole elänyt rauhallisessa kerrostalossa ja mä sentään olen asunut hemmetin monessa kerrostalossa eri kaupungeissä.. mä vedän magneettina näitä puoleeni :ashamed: ja nytkin antaisin olla,mut ei mun pojan tarvi tällasta kestää! :o

Asun kaiken lisäksi huonomaineisessa lähiössä vuokralla. On täälläkin juoppoja mutta eivät koskaan "hypi silmille" noin. :|

naapurin pappa haukkuu lampaannussijoiks ja kehitysvammasiks ja huitoo kävelykepillään ja eilen ku tulin kotiin,niin yks kylän pulsu seiso meidän ulko-oven tykönä ja huusi mulle et hei huorrrrraaaaa,mikä sua vaivaaaaaaaaaa ja huuteli perään,oli kamala mennä siit pojan kaa sillai viivana :ashamed:

jotenkin tän ketjun jälkeen mä ymmärrän sun kirjoituksia. mikäs sen parempi paikka purkautuu kuin tää palsta.

tulin just kotiin ja alakerrassa on taas JÄRJETÖN meteli. tosi kiva. poika kotiutuu tunnin päästä,mukava varmaan tulla kotiin |O
kai se on pakko lähtee omasta kodistaan evakkoon kun ei täällä pysty asumaan :'(

meillä oli samanlaista menoa edellisessä talossa..huumehörhöt asu vieressä ja jonkun kerran joutu soittaa poliisille..ei ne kyl tajunnu,kuka soitti niin aineissa olivat..kerrankin jouduin menemään alas avaamaan poliisille ovea ja sit ylös tullessa se äijä istu siinä ovensa edessä ja vaikka näki mut poliisin kans,ei tajunnu/muistanu myöhemmin mitään..

tsiisus mitä porukkaa..! miten ihmeessä joku voi asua tuollaisten keskellä, huh...

Yhteistyössä