Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Juu onhan se hyvää. Mutta en oikein tiedä mitä sen kanssa söisi.
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Juu onhan se hyvää. Mutta en oikein tiedä mitä sen kanssa söisi.![]()
Lapsille oli kiuasmakkaraa ja karkkia me aikuiset söimme broiskun puoliksi
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Juu onhan se hyvää. Mutta en oikein tiedä mitä sen kanssa söisi.![]()
Mä kun olen onneton tekemään kastikkeita. Riisiä ja kanaa on yhdessä niin kuiva ateria.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Juu onhan se hyvää. Mutta en oikein tiedä mitä sen kanssa söisi.![]()
Mä kun olen onneton tekemään kastikkeita. Riisiä ja kanaa on yhdessä niin kuiva ateria.
pistäs joku kerta webbi kamera auki..vaiks huomenna niin mä voin opettaa :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Juu onhan se hyvää. Mutta en oikein tiedä mitä sen kanssa söisi.![]()
pistäs joku kerta webbi kamera auki..vaiks huomenna niin mä voin opettaa :saint:![]()
ei ole kameraa.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Juu onhan se hyvää. Mutta en oikein tiedä mitä sen kanssa söisi.![]()
ei ole kameraa.
harmi..mutpoitsu sheivaa kameraa siin liedel ja laitan sulle kotifilkan
![]()
mut oikeesti se on helppoa.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:williwiini: jaa mää vai :saint: ...
no tää on kyl meille aika perus jutska..oikeestaan pohja kaikelle sapuskalle..
Ensin uuni 250astetta lämpenemään
eli tuas semmonen 1iso sipuli pienen pieninä murusina tai pussillinen pirkan.
Kuullotetaan öljyssä johon myös maun mukaan valkosipulia. Silputaan pari tomaattia kuorittuna ja siemenet pois. Pyöräytellään pari minuuttia ja lisätään 2tl tomaatti pyrettä ja mausteet.
Sitten otetaan kana pois liemestä ja laitetaan leivinpaperille ja sivellään kauttaaltaan voilla ja pistetään uuniin ja annetaan "käristyä" /paistua kauttaaltaan oikein ruskeaksi(10-15 min välein käännä ).
(samaan aikaan kun kana on uunissa lisää purkillinen valutettuja oliiveja tohon kattilaan ja anna liemen kiehua ja tiivistyä haluamasi paksuiseksi).
syödään leivän kera
(mausteina paprikajauho,mustapippuri,kumina ja inkivääri ja jos mahdollista niin tuoretta korianteria ja persiljaa reippaasti).
Heitetään kokonainen kana sinne ja pyöräytellään läpeensä.Lisätään 1-2litraa vettä. Annetaan kiehua noin puolisen tuntia.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:williviini: cv:tä vaille valmis..oli hulinat ku äet pyörähti..pitäis käydä jossain tulostuttaakkin se vielä.
silvia: kestääks sulla edes tomaattipyrettä? vai ei sitäkään..voithan sä koklata ilmankin mut mausta en mee takuuseen..mä en osaa reseptejä ilman tomaatteja..nekun on vähän m-kitchenin a ja o
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:williviini: cv:tä vaille valmis..oli hulinat ku äet pyörähti..pitäis käydä jossain tulostuttaakkin se vielä.
silvia: kestääks sulla edes tomaattipyrettä? vai ei sitäkään..voithan sä koklata ilmankin mut mausta en mee takuuseen..mä en osaa reseptejä ilman tomaatteja..nekun on vähän m-kitchenin a ja o
juu mä tiiän. Mä pidän tomaattiruuista mutta kitalaki on auki ruuan jälkeen. Pyrettä en ole kokeillut.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:williviini: cv:tä vaille valmis..oli hulinat ku äet pyörähti..pitäis käydä jossain tulostuttaakkin se vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:williviini: cv:tä vaille valmis..oli hulinat ku äet pyörähti..pitäis käydä jossain tulostuttaakkin se vielä.
Huomasitko aiemman viestini, että olen samaa työtä tehnyt menneisyydessä