Olipas hauskaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Eilen kävin tuulettumassa tuossa lähibaarissa. On jotenki noiden naapureiden takia ollu hermot niin kireellä et tuntu et on pakko päästä ulos tästä kämpästä edes muutamaks tunniks. Satuinpa illan aikana törmäämään yhteen suht kiinnostavaan tyyppiinki.. heh, kummasti se piristää :D

Ja myöhäseen meni, tai siis aikaseen, ihan miten sen ottaa :D Ehdin mahtavat 3 tuntia nukkua ennenku tyttö herätti mutta eipähän tuo väsytä ollenkaan. Nyt on itseasiassa aika mukava fiilis..

Ja ennenku joku älähtää, tyttö oli isänsä kans kotona ja mä en ollu kännis ku kotiuduin :D Piti vaan tulla kertomaan ja jakamaan tämä mun kokemani hauskuus.. :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis onko sulla mies kotona ja vietät iltaa kiinnostavan tyypin(sun sanat)kanssa jossain baarissa? vai oletko ees lapsesi isän kanssa...

No ei kyllä kuulu sulle ollenkaan mutta jos se noin kovasti sua rappaa niin ollaan erottu yhteisestä päätöksestä. Mä en harrasta pettämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Oi,kuulostaapa mukavalta! :)
Itekki haluisin humpalle,mut parin viikon päästä sit ;)

Joo, oli kyllä tosi kiva ilta! Meinasin eka jättää menemättä mut menin sit kuitenki ku tuo exä oli vapaalla ja sano et mennä vaan ku niitä mahdollisuuksia ei niin useesti tule :)

Yhteistyössä