Olipas hyvä kauneushoitola Oulussa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Santa Clara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Santa Clara

Uusi jäsen
08.04.2011
1
0
1
Sain mieheltäni lahjaksi lahjakortin Kauneushoitola BellaBellaan Oulussa. Kortissa oli kasvo-käsi-ja jalkahoito, vielä jonain luxus-versioina (1,5 h/hoito). Varasin hoidot eri päiville, johtuen tuosta kullanmurusta..menin jännittyneenä ensin jalkahoitoon, kun olin käynyt vuosia sitten vain kasvohoidossa toisessa paikassa. Paikka oli avara ja siisti, jokainen huone oli oma huoneensa eikä vain sermein eroteltu. Musiikkina oli rentouttavaa musiikkia ja kynttilät paloivat. Hoito kevensi jalkoja ainakin 5 kg! Seuraavalla viikolla menin käsihoitoon, ja ihana parafiinihoito(olikos se sillä nimellä?) pehmensi kuivat kädet täydellisesti. Viimein menin kasvohoitoon. Kuiva iho sai tehokkaan kosteutuksen joillakin erikoisaineilla (en muista enää tuotteiden nimiä..) mutta iho on ollut jo toista viikkoa pehmeä kuin meidän palleron peppu! Palvelu oli asiallista ja mukavaa, suosittelen lämpimästi kaikille. Eniten pidin hoitohuoneen rauhallisuudesta ja rentouttavasta musiikista sekä hoitajan hellistä käsistä. Olen jo toivonut uutta äippä-päivä lahjaa BellaBellaan =) vinkkinä miehillennekin...

Minä sain lahjaksi myös lahjakortin kauneushoitola Bella Bellaan viime jouluna. Olipa tosi ihana palvelu ja niin mahtavan rentouttava hoito. Se oli sellainen Sothys itämainen hoitoseremonia. Katsokaa lisätietoja http://www.bellabella.fi/hoidot/hieronnat/ Aivan mahtava!! Toivottavasti joulupukki tuo tänäkin jouluna lahjaksi lahjakortin Kauneuspiste Bella Bella:n. Tuolta löytyy lahjavinkkejä muillekkin, www.bellabella.fi ;-)

Ompa jännä. Itse olen kuullut pelkkää huonoa ko. liikkeestä. E

Tunnen myös ihmisiä jotka ovat siellä töissä olleet ja työolot ovat..noh kertokoon se jo jotakin, että yrityksessä on joka toinen kuukausi kosmetologin paikka auki.

Kävin siellä liikkeessä joku vuosi sitten luxus jalkahoidossa... tulin kotiin ja mies kysyi, että olikos kivaa.... olin vähän että "juuuuuu..." kun se tuli mieheltä sellasella äänen sävyllä, että sillä oli joku ketunhäntä kainalossa... Kävi ilmi, että mies oli käyny etukäteen maksamassa mun jalkahoidon mutta SILTI siellä perittiin sama summa minulta. Vaikka sitten kun mies kävi asiasta ko. puljussa valittamassa niin siellä varauskirjassa selkeesti oli ollu että MAKSETTU... siinäpä meni miehen yllätys vituiks. Muutenkaan ei minusta niin erikoinen hoito ollut... hoitaja oli vähän "tönkkö" eli ei tullu ittelle ollenkaan sellanen rento olo siellä ollessa...

Itse kävin myös kyseisessä hoitolassa ja olin todella pettynyt! En ymmärrä kyllä mainostusta paikasta töykeä palvelu ja ajat myöhässä Nyt olen käynyt uudessa Kauneushoitola Milajassa ja olen ollut tyytyväinen. Siistit ja kauniit tilat ja ihanat hoidot

Yhteistyössä