olipas hyvää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muutes, teettekö leipägrillillä, vai kylmiä leipiä?
Meillä on jossain kaapin perukoilla grilli, ei ikinä muista käyttää sitä.
Rainbown tonnikalaa currymajoneesissa sopii myös hyvin väliin (jos tonnarista tykkää ).

Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Nonni, tuli sit nälkä..kiitti =)
Mites muuten sulla Nöppönen menee? et oo samaan aikaan ollu palstalla ku mä. Ootkos päässyt nauttimaan vapaista?

toissa viikonloppuna olin siskon ja muutaman siskon kaverin kanssa liikenteessä. tänään otin yhteyttä perhetyöntekijöihin ja saan sopimuksen heidän kanssaan jo loppuviikosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Muutes, teettekö leipägrillillä, vai kylmiä leipiä?
Meillä on jossain kaapin perukoilla grilli, ei ikinä muista käyttää sitä.
Rainbown tonnikalaa currymajoneesissa sopii myös hyvin väliin (jos tonnarista tykkää ).

kylmänä tein nyt, mut hyviä tulee myös jos käyttää leivät ensin pöytägrillissä tai koko leivän voileipägrillissä. voileipägrillissä teen yleensä tonnikala leipiä.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Mites muuten sulla Nöppönen menee? et oo samaan aikaan ollu palstalla ku mä. Ootkos päässyt nauttimaan vapaista?

toissa viikonloppuna olin siskon ja muutaman siskon kaverin kanssa liikenteessä. tänään otin yhteyttä perhetyöntekijöihin ja saan sopimuksen heidän kanssaan jo loppuviikosta.

Kuulostaapa hyvältä asialta =)

niin kuullostaa. perhetyöntekijä jo kysyi et olisko tarvinnut tulla heti kun pillahdin itkuun puhelimessa. sanoin et jaksan kyl perjentaihin asti jolloin saan sit sopimuksen ja tiedon jo ekasta päivästä et tätit tulee tänne.

Alkuperäinen kirjoittaja laihduttanut:
mua hirvittää jo ajatuskin rasvanmäärästä!

Siihen voi ihan täysin itse vaikuttaa. :whistle: Kinkku on liki rasvatonta, majoneesia saa rasvattomana ja juustoakin vähärasvaisena. Mikäs rasvapommi se sitten on, ihan tavallinen voileipä eri tavoin tehtynä!

niin kuullostaa. perhetyöntekijä jo kysyi et olisko tarvinnut tulla heti kun pillahdin itkuun puhelimessa. sanoin et jaksan kyl perjentaihin asti jolloin saan sit sopimuksen ja tiedon jo ekasta päivästä et tätit tulee tänne.

Tosi hyvä et asiat alkaa helpottamaan. Eikös kaikilla pilvillä ole hopeareunus :)

Yhteistyössä