Olipas oudot menkat :o

Ei Niin Kevyt Keijukainen

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
2 660
0
36
Normaalisti kun nuo menkat ovat todella runsaat että saa olla sidettäkin vaihtamassa parin tunnin välein niin nyt tuntui että olis melkein pärjännyt yhdelä vaihtokerralla päivässä. :o
Tulivatkin viikon myöhässä, eikä masukaan ollut kipeenä niin kuin normaalisti.
Outoa, sanon mie. Kaippa tuo satunnainen imetys sitten viel pistää nuo ian sekasin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Imetys voi kyllä sekoittaa ja synnytyksen jälkeen muutenkin voi menkat muuttua ihan erilaisiksi.

Juu, niinhän nuo voi. Vähän vaan mietityttää kun kuitenkin nuo jo suht säännölliset olivat ja samanlaiset mitä noiden raskauksien välissä. No toivottavasti ne tuosta tasaantuvat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Normaalisti kun nuo menkat ovat todella runsaat että saa olla sidettäkin vaihtamassa parin tunnin välein niin nyt tuntui että olis melkein pärjännyt yhdelä vaihtokerralla päivässä. :o
Tulivatkin viikon myöhässä, eikä masukaan ollut kipeenä niin kuin normaalisti.
Outoa, sanon mie. Kaippa tuo satunnainen imetys sitten viel pistää nuo ian sekasin.

Anna kun arvaan, että haluat nyt kaikkien arvuuttelevan oletko kenties raskaana. Tuskin: Imetyksen (varsinkin satunnaisen) aikana on ihan normaalia että on sekaisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Normaalisti kun nuo menkat ovat todella runsaat että saa olla sidettäkin vaihtamassa parin tunnin välein niin nyt tuntui että olis melkein pärjännyt yhdelä vaihtokerralla päivässä. :o
Tulivatkin viikon myöhässä, eikä masukaan ollut kipeenä niin kuin normaalisti.
Outoa, sanon mie. Kaippa tuo satunnainen imetys sitten viel pistää nuo ian sekasin.

Anna kun arvaan, että haluat nyt kaikkien arvuuttelevan oletko kenties raskaana. Tuskin: Imetyksen (varsinkin satunnaisen) aikana on ihan normaalia että on sekaisin.

No mikäli et huomannut niin pistin jo että negan testin tein. Ja en halua siittä arvailuja. Anteeks vaan että ihmettilin ääneen.
:headwall:
 

Yhteistyössä