Normaalisti kun nuo menkat ovat todella runsaat että saa olla sidettäkin vaihtamassa parin tunnin välein niin nyt tuntui että olis melkein pärjännyt yhdelä vaihtokerralla päivässä.
Tulivatkin viikon myöhässä, eikä masukaan ollut kipeenä niin kuin normaalisti.
Outoa, sanon mie. Kaippa tuo satunnainen imetys sitten viel pistää nuo ian sekasin.
Tulivatkin viikon myöhässä, eikä masukaan ollut kipeenä niin kuin normaalisti.
Outoa, sanon mie. Kaippa tuo satunnainen imetys sitten viel pistää nuo ian sekasin.