olis ny jo kesä!!!!!! aargh!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
Mä en kestä tota lunta!! Mä en jaksa enää pakkasta!!!! MÄ EN JAKSA TÄTÄ TALVEA ENÄÄÄÄÄ!!!!

kiitos :saint: :xmas:

nyt toi lumen määrä ottaa ton korvien väliin niin lahjakkaasti ja se et joudun illalla töistä "polkemaan" fillarilla = taluttamaan ja repimään sitä tuolla lumessa!! |O |O |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:
Meidän piha muistuttaa suurta lumikasaa. Auta armias kun se sulaa. Sitten se on yhtä suurta lätäkköä :/

olin aamulla polvia myöten lumessa etsimässä autoa jostain 30cm lumikinoksen alta.. sit jännätään et jäädäänkö jumiin.. melkein! mut oli aikamoista soosaamista!

Positiivista ajattelua nyt kehiin..Ajatteleppa miten timmissä kunnossa ollaan kesällä, kun joka päivä luodaan lunta, tarvotaan puolen metrin kinoksissa ja revitään sitä fillaria siinä samalla..:D

Mä kans odotan kesää (tosin meillä alkaa julkisivuremppa ). Ainut hyvä puoli kun sataa lunta että koiran jätökset jää lumen alle. Meilläpäin koirulin omistajat eivät tunnu osaavan kerätä niitä kiinteitä jätöksiä näin talvella pois...

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Mä en kestä tota lunta!! Mä en jaksa enää pakkasta!!!! MÄ EN JAKSA TÄTÄ TALVEA ENÄÄÄÄÄ!!!!

nyt toi lumen määrä ottaa ton korvien väliin niin lahjakkaasti ja se et joudun illalla töistä "polkemaan" fillarilla = taluttamaan ja repimään sitä tuolla lumessa!! |O |O |O |O |O

Mä olisin iloinen jos talvi olisi ympäri vuoden. Kesällä on aina liian kuumaa, hiostavaa tai sitten liian kylmä että vois pitää t-paitaa.
Mä nautin tästä ja on iiihhhanaaa kun on taas lunta maassa monen vuoden oudon talven jälkeen! :heart: Lapset pääsee pulkkamäkeen, luistelemaan, hiihtämään.. loistava ilma!

Alkuperäinen kirjoittaja eiks kävellen si helpompaa:

siks koska meen iltaan ja ukko on menny aamulla pyörällä. Työpäivän jälkeen jättää mulle fillarin ja ottaa auton kun menee hakemaan tyttöä tarhasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:
Mä olisin iloinen jos talvi olisi ympäri vuoden. Kesällä on aina liian kuumaa, hiostavaa tai sitten liian kylmä että vois pitää t-paitaa.
Mä nautin tästä ja on iiihhhanaaa kun on taas lunta maassa monen vuoden oudon talven jälkeen! :heart: Lapset pääsee pulkkamäkeen, luistelemaan, hiihtämään.. loistava ilma!

mut kohtuus kaikessa:D Lumi on ihanaa niin kauan kun sitä on kohtuumäärä..

Onhan sitä kohtuumäärä :D

Mä suosittelen kanssa suksia fillarin pyörien alle :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pallas:
Laita talvirenkaat fillariin B)

meil on edessä nastarengas. muuten hyvä mut lokarin ja renkaan väliin jää niin pieni tila et sinne jos jää lunta väliin niin rengas ei pyöri. eilen odotin et koska oon turvallani :D

talutin/revin puoli matkaa ku ei päässy ajamaan.

Onhan sitä kohtuumäärä :D

Mä suosittelen kanssa suksia fillarin pyörien alle :whistle: :D

kohta hommaan lumikengät!

toi määrä on jo ylittäny aikapäivää sit kohtuumäärän :saint: :D

Älkää aina valittako!!!!

Kun noille säätiloille nyt ei mitään voi, niin paree vaan yrittää keksiä positiivista tästäkin... eikö olekin kaunista, ja lapsilla tekemistä kun saa kaivaa tunneleita jne. :)

Venäjä
1.jpg

4.jpg

8.jpg