Olisiko ideoita! Miehen kihlauksesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kihla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kihla

Vieras
Ajattelin josko viikonloppuna pujottaisin hänelle sormuksen sormeen... Mutta olen yrittänyt miettiä tapaa millä tämän ylläri kihlauksen tekisin. Sovittiin jo aiemmin että menemme naimisiin. Siitä on vuosi aikaa kun kosin, mutta ei kihloja. Meillä on tosi rankka puolivuotinen takanapäin hiljattain ja me selvisimme siitä. Nyt olisi mielestäni oikea hetki kihloille, nenä kohti hyviä aikoja :).

Haluaisin, että hän jotenkin löytäisi sormuksen kun olemme illalla kahden kesken.. Ideani ovat vaan kovin kalliita ja sormuksenkin koko on arvailukysymys. :)

Voisitteko hiukan auttaa..

Ei onnistu muuten kuin näin: Vokottele se seksiin ja kesken kuumimpien touhujen kysy siltä: "rakastatko minua?". Kun se örisee "joo", pujota äkkiä sormus sen sormeen.

Kuumaa seksiä ei kannata pilata moisella... :D. Joten ideoita sitä ennen kiitos :)
Itse ajattelin ostaa kitaran ja pujottaa sormuksen plektraksi, mutta ihan liian kallista :)

Alkuperäinen kirjoittaja märrä:
Tee joku leivos tai jäätelöannos, mutta älä piilota sormusta siihen, vaan laita kruunuksi pintaan, että tulee huomatuksi, eikä syödyksi.

Ei oikein arvosta tuollaista mikäli hänet tunnen :). On aika kova kuri tuon kunnon suhteen ja jos tekisin täydellisen illallisen ja jäliruuan päällä olisi sormus niin.. Ennen kuin olisin edes ehdottanut jälkiruokaa hän sanoisi olevansa täynnä eikä edes koskisi siihen :D Mietin jo lasillisia kuohuvaakin, olisin pudottanut sormuksen pohjalle... Tukehtumisvaara kuitenkin ja niin ei ole tarkoitus käydä :D

Ei ollut tarkoitus pahastuttaa, mutta kun kerroit, että on ollut vaikeatakin, niin miehestä ei voi ehkä olla aivan varma. Itse tiedät varmaan paremmin. Mies ei aivan välttämättä pidä tuollaisesta yllätyksestä.

Siis tehän olette jo kihloissa, kun kerran ootte sopineet menevänne naimisiin. Teiltä puuttuu vaan ne kihlauksen ulkoiset merkit eli sormukset. Ostat sormukset ja ilmoitat, että tässä olisi nyt nää sormukset :)

Alkuperäinen kirjoittaja kihla:
Alkuperäinen kirjoittaja märrä:
Tee joku leivos tai jäätelöannos, mutta älä piilota sormusta siihen, vaan laita kruunuksi pintaan, että tulee huomatuksi, eikä syödyksi.

Ei oikein arvosta tuollaista mikäli hänet tunnen :). On aika kova kuri tuon kunnon suhteen ja jos tekisin täydellisen illallisen ja jäliruuan päällä olisi sormus niin.. Ennen kuin olisin edes ehdottanut jälkiruokaa hän sanoisi olevansa täynnä eikä edes koskisi siihen :D Mietin jo lasillisia kuohuvaakin, olisin pudottanut sormuksen pohjalle... Tukehtumisvaara kuitenkin ja niin ei ole tarkoitus käydä :D

Miten olisi lasinjalkaan pujotettavaan "koruun" kiinnittäminen?

Alkuperäinen kirjoittaja oleva:
Ei ollut tarkoitus pahastuttaa, mutta kun kerroit, että on ollut vaikeatakin, niin miehestä ei voi ehkä olla aivan varma. Itse tiedät varmaan paremmin. Mies ei aivan välttämättä pidä tuollaisesta yllätyksestä.

Olisiko siis parempaa ideaa, sellainenhan se kysymys oli :)

"tuikkunen"

Miten olisi lasinjalkaan pujotettavaan "koruun" kiinnittäminen?[/quote]

Tämä voisi olla kohtuu hyvä idea :). Ei olisi ainakaan kyse lahjomisesta mistä jo vihjailua sain :(

Yhteistyössä