Olisiko ihan kamalaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elli

Vieras
Jos tänään illalla joisin yhden Otto Virtasen? Vauva on vähän päälle kahden viikon ikäinen. Jos imetän vauvan ensin, sitten juon sen lonkeron ja seuraavan syötön hoidan pullosta (pumpattua maitoa, ei korviketta)? Vauva syö n. 4-4½ tunnin välein.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Voit ottaa Otto Virtasesi, eikä tarvitse edes pumppailla tms jos Otto Virtaset jäävät yhteen.

No en varmaan saa edes puolikasta tölkkiä juotua :) Jo ennen raskautta alkoholijuomat jäi tosi vähälle :) Mutta olen kova energiajuomien perään niin tekisi mieli maistaa tuota :)

Äidinmaidon promillemäärä on suunnilleen sama kuin äidin verenkin. Eli jos äiti on 1 promillen humalassa, lapsi juo äidinmaitoa, jonka alkoholipitoisuus on 0,1%. Kännäminen ei toki ole suositeltavaa, mutta viinaa voi sinänsä tulla edemmän vaikka d-vitamiinivalmisteesta kuin yhdestä lonkerosta.

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja heini:
no miksi pitää juoda? Ole mielummin ilman.

Haluan maistaa tuota uutta lonkeroa.

Maistiaiseksi varmasti riittää hörppy

No niin riittäisi, mutta kun mun mies ei halua tuota maistaa, -ottaa mieluummin kaljan- niin en mä raaski sitä poiskaan kaataa. Eikä se säily hyvänä kun tölkki eikä pullo.

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
Alkuperäinen kirjoittaja heini:
no miksi pitää juoda? Ole mielummin ilman.

Haluan maistaa tuota uutta lonkeroa.

Maistiaiseksi varmasti riittää hörppy

No niin riittäisi, mutta kun mun mies ei halua tuota maistaa, -ottaa mieluummin kaljan- niin en mä raaski sitä poiskaan kaataa. Eikä se säily hyvänä kun tölkki eikä pullo.

Poishan se menee, kun et kirjoituksesi mukaan saa kuin ehkä puoltölkkiä alas...
Kummasti muuttuu tässä matkalla juttus.

Jos energiajuomaa haluat, maista sitä.
Kun viinaa haluat, tunnusta edes se.
Ja kyllä, minusta on kamalaa.

Yhteistyössä