Olisiko joku näistä hyvä kaksiosainen taaperolle.

Ceelasimpukka

Jäsen
01.03.2011
137
0
16
Etelä-Suomi
Mä olen aina ollut tällainen TOOOSI turhamaenen naishenkilö joten taas turhamaisuuksia luvassa. Ei tarvii lukea tästä eteenpäin jos ei jaksa kevätvaatteita enää yhtään.

Minähän en ole koskaan erityisesti tykännyt Lassieista, mutta kun neiti 10kk oli etsinnässä kaksiosainen puku, kun meillä on lasten kanssa tahtonut olla niin että jossain vaiheessa yhdistelmä on AINA fleece ja ulkkarit niin aattelin hällekin jonkun halvan kaksiosaisen ostaa, takki myös koska farkkujen tai vuorellisten housujen kanssa välillä. Lassiella törmäsin tällaiseen:
713040-347.jpg

Housut ja takki on yhdessä minusta tosi kivat. Housut menee kivasti kaikenvärisien fleecejen kanssa. Mutta takki ei mee farkkujen tai muitten. Tän hinta kyllä hivelee kukkaroa.

Sitte olis aika hintava puku.
6d354db7afd7c1a3c5fa7e1dcd3bbf90.jpg

Ticket takki.
65f40b1ea087adb4c01ae4634be291d5.jpg

Housut löytyisi samasta puulaakista.
Sitten aattelin josko lindexiltä löytyis pöksyt tasoitukseksi takin rinnalle. No ei ollut mutta monta hyvää takkia.
S0000006470979_F_W30_20101220193552.jpg

Tämä olisi vuorellisten ja farkkujen kanssa mutta ulkohousujen kanssa ei kai kun ei ole tuulenpitävää kangasta vaan polyamidia.
S0000006470949_F_W30_20110110134508.jpg

Ja tää pitäis tuulen ja järin söpö.
1455_290.jpg

Nämä Travallet suklaanruskeina voitais lisätä tähän soppaan

Niin ja kysymys sitten on, että mikä yhdistettynä mihin paras.

Ja jäkikäteen anteeksipyyntö - onhan sitä olemassa paljon suurempiakin juttuja. Mutta tällainen tällä kertaa. Näitä ei kyllä tänne pitkään aikaan minulta ainakaan tulossa - joten huokaiskaapa helpotuksesta.

Varmaan kannattaa miettiä käytön mukaan eli tuleeko takki vaan kauppareissuille just farkkujen kanssa (jolloin ostaisin edullisen ei-vedenpitävän) vai jokapäiväiseen ulkoilukäyttöön, jolloin panostaisin laatuun ja esim. T2H asuun.

[QUOTE="ooo";23464964]Minä ostin tuon Lindexin leppistakin ja mustat ulkohousut samasta paikasta. Ei mitään paksua kangasta tuo takki kyllä, mutta kelpaa meille.[/QUOTE]

Lindexiltä ei silmiini osunut 74-80 mustat ulkohousut - oliko siellä? Lindexin ulkohousuja on ollut isommilla ja olleet sen verran hyviä että jos pienelle löytyis niin kiljuen ottaisin. Itseasiassa olin hyvin pettynyt kun ei ollut.

[QUOTE="peppiina";23464988]Varmaan kannattaa miettiä käytön mukaan eli tuleeko takki vaan kauppareissuille just farkkujen kanssa (jolloin ostaisin edullisen ei-vedenpitävän) vai jokapäiväiseen ulkoilukäyttöön, jolloin panostaisin laatuun ja esim. T2H asuun.[/QUOTE]

Ihan jokapäiväiseen ulkokäyttöön. Meidän kauppatakki löytyy jo viime vuoden hamsterivarastoista :) Haalareitakin löytyy neidiltä 2 kpl joten ei siis mikään ainoa asu.

mä ostaisin tuon lindexin tokan takin, käy mun mielestä hyvin muittenkin housujen kanssa, ja sitten siihen ihan mitkä vaan mustat/punaiset tai vaal.siniset ulkohousut.

Mä en ymmärrrä tota että vaatteita pitää olla sen sata. Meillä lapsella lassien alesta 7e vk puku ja robbarin kuravaatteet ja kavatit kirpparilta. Ei tarvi enempää. Onnellinen on paljon vähemmästäkin.

[QUOTE="puddighinu";23465032]mä ostaisin tuon lindexin tokan takin, käy mun mielestä hyvin muittenkin housujen kanssa, ja sitten siihen ihan mitkä vaan mustat/punaiset tai vaal.siniset ulkohousut.[/QUOTE]

Mun silmään se on toisiksi kivoin, ticket on kivoin joskin hinnakas. Tohon Lindexin anorakkiin olenkin kääntymässsä. Muttat toki vielä avoinnan näitten suhteen eli vielä ei voi sanoa mitään.

[QUOTE="amma";23465051]Mä en ymmärrrä tota että vaatteita pitää olla sen sata. Meillä lapsella lassien alesta 7e vk puku ja robbarin kuravaatteet ja kavatit kirpparilta. Ei tarvi enempää. Onnellinen on paljon vähemmästäkin. [/QUOTE]

Tuossa piilee viisauden sanat. Onnellinen on paljon vähemmästäkin toki, mutta eipä taida olla sinulta pois jos vaatteita ostaa myös. Anteeksi jos loukkasin jotenkin mutta tällanen mielipide. Kyllä meillä ainakin ollaan onnellisia ihan muista asioista.

Mä ostin tytölle ton Lassien ja ostinpa noi kuvassa näkyvät lenkkaritkin, kun tyttö niihin rakastui heti ne nähtyään (äitiinsä tullu kun kengistä tykkää). Mä etsin suht edullista joka ois kans kivan näkönen. Itse tykkään enempi vahvemmista väreistä, mutta jostain syytä toi nyt vaan miellytti silmää ja tyttö alkoi heti tutkia niitä sieniä siinä ja mitään muuta kivaa en tosiaan löytäny joka sopis budjettiin. Ja takki kyllä menee farkkujen kanssa ja mustienkin housujen kanssa. Meillä on jotku lindexin vaalenpunaset farkut ja niiden kanssa takki on kuin luotu yhteen.

Yhteistyössä