Olisiko kiva kämppä lapsiperheelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Etsijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu ikkunoista. Mä olen asunut Manskulla kämpässä, jossa oli kolminkertaiset ikkunat ja melu ei häirinnyt. Vastaavasti hiljaisemmalla kadulla oli enemmän häiriötä, kun talossa oli vanhat ikkunat. Mä kyllä tykkäisin tuosta, mutta ei taida rahat riittää.

Ihanan näköistä. Meillä lattiapinta-alaa espoossa 170m2 (useammassa tasossa) ja hintaluokka varmaan saman verran. Asunnot vaan maksaa nykyään sen verran, huoh.

Olen asunut tuota tosi lähellä, manskun varrella, ja voin sanoa, että ikkunoita ei noilla nurkilla voi pitää auki. Sen verran on meteliä. Ja kaikenlaista katupölyä...

Mutta onhan tuo kämppä kiva.

On siinä kuulemma 3x ikkunat. Remontti tehty joskus 90- luvulla. Kysyin puhelimessa jo etukäteen. Täytyy mennä katsomaan ja erityisesti "kuuntelemaan" sunnuntaina ;).

Alkuperäinen kirjoittaja Etsijä;25377177:
On siinä kuulemma 3x ikkunat. Remontti tehty joskus 90- luvulla. Kysyin puhelimessa jo etukäteen. Täytyy mennä katsomaan ja erityisesti "kuuntelemaan" sunnuntaina ;).

Mutta muista että melu triplaantuu arkipäivinä.....Su noillakin nurkilla voi olla hyvinkin hiljaista.

Mä asun ihan tuossa vieressä:) Sporan humina kuuluu sisälle samoin kuin meilahteen menevät ambulanssit, mutta noihin tottuu tosi nopeasti. Muuta liikennettä/melua ei ainakaan meille kuulu!

Ainakin tosi mahtavalla paikalla , hyvät ,avara ja muutenkin tyylikkään näköinen . Kallis meillä 2010 rakennettu omakotitalo 65km helsingistä 270 000 ja siinä oma tontti/laadukkaat materiaalit ja ite ei tehty mitään niin siihen verrattuna järkyn kallis.

[QUOTE="Zzzzz";25377218]Ainakin tosi mahtavalla paikalla , hyvät ,avara ja muutenkin tyylikkään näköinen . Kallis meillä 2010 rakennettu omakotitalo 65km helsingistä 270 000 ja siinä oma tontti/laadukkaat materiaalit ja ite ei tehty mitään niin siihen verrattuna järkyn kallis.[/QUOTE]

Siis hyvät kulkuyhteydet

En maksaisi noin kovaa neliöhintaa varsinkaan kun tuo ei ole missään ylimmässä kerroksessa edes. Menisin ennemmin vähän kauemmas, vaikka Tapiolaan, missä voi saada välillä ihan kivoja asuntoja edes hiukan kohtuullisemmalla hinnalla. Enkä haluaisi stadikaa ikkunaani. Mutta jos tykkää, niin mikäs siinä.

[QUOTE="Zzzzz";25377218]Ainakin tosi mahtavalla paikalla , hyvät ,avara ja muutenkin tyylikkään näköinen . Kallis meillä 2010 rakennettu omakotitalo 65km helsingistä 270 000 ja siinä oma tontti/laadukkaat materiaalit ja ite ei tehty mitään niin siihen verrattuna järkyn kallis.[/QUOTE]

nää on taas niin näitä. Jos haluaa asua HELSINGISSÄ, niin ei hintaa silloin voi millään verrata 65km päässä olevaan taloon.

En maksaisi noin kovaa neliöhintaa varsinkaan kun tuo ei ole missään ylimmässä kerroksessa edes. Menisin ennemmin vähän kauemmas, vaikka Tapiolaan, missä voi saada välillä ihan kivoja asuntoja edes hiukan kohtuullisemmalla hinnalla. Enkä haluaisi stadikaa ikkunaani. Mutta jos tykkää, niin mikäs siinä.

Ai vähän kauemmas Tapiolaan? Kyllä Tapiola on aikamoisen kaukana jos keskusta asumuista haluaa :D HAhhahhaa...

Kivan näköinen. Vähän kyllä muakin epäilyttää nuo stadionin äänet, näytti vielä olevan makuuhuoneet urheilukadulle päin. Siellä taitaa kuitenkin olla ainakin kesäisin aika paljon möykkää iltaisin.

[QUOTE="vieras";25377203]Mä asun ihan tuossa vieressä:) Sporan humina kuuluu sisälle samoin kuin meilahteen menevät ambulanssit, mutta noihin tottuu tosi nopeasti. Muuta liikennettä/melua ei ainakaan meille kuulu![/QUOTE]

Olen samaa mieltä. Kaveri on asunut tuossa nimenomaisessa talossa ja hän sanoi aikoinaan samaa. Vähän oli toki ääniä, mutta ei kuulemma häiritsevästi. Konsertitkin kuuluivat ilmeisesti harmillisen vähän. Toisaalta mä olen sitä mieltä, että kaupungissa saakin olla kaupungin äänet ja onhan se kiva, että elämää myös näkyy ympärillä.

No kukapa sitä nyt ei haluis halusin vaikka Finlandia puistosta omakotitalon, mut joskus se järki on vaan otettava käteen...... Se olikin mun mielipide kun kysyttiin onko kiva kämppä on mut pirun kallis.

Yhteistyössä