Olisiko teistä seurustelemaan pidempi aika ilman seksiä?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Siis vaikka puoli vuotta, vuosi?

Musta ei olisi, mä en todellakaan haluaisi sellaista seurustelua. Kyllä seksi on osa parisuhdetta ja seurustelu pidempään ilman seksin aloittamista alkaisi varmaan tympiä.

Olisi. Menin naimisiin ilman, että olimme olleet sängyssä. Avioliiton aikanakin asuimme välillä eri mantereilla useampia kuukausia putkeen. Pidän itseäni erittäin seksuaalisena ihmisenä, mutta se vaatii luottamusta, välittämistä, rakkauttakin, että siitä voi tosissaan nauttia. Ja henkinen mielihyvä on aina parempi. Tunnen erään kihlaparin, olleet kihloissa vuosia, eivätkä ole vielä toistensa neitsyyttä vieneet. Eikä heillä ole tylsää, päinvastoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Olisi. Menin naimisiin ilman, että olimme olleet sängyssä. Avioliiton aikanakin asuimme välillä eri mantereilla useampia kuukausia putkeen. Pidän itseäni erittäin seksuaalisena ihmisenä, mutta se vaatii luottamusta, välittämistä, rakkauttakin, että siitä voi tosissaan nauttia. Ja henkinen mielihyvä on aina parempi. Tunnen erään kihlaparin, olleet kihloissa vuosia, eivätkä ole vielä toistensa neitsyyttä vieneet. Eikä heillä ole tylsää, päinvastoin.

Mä en voisi koskaan ns. ottaa sikaa säkissä eli mennä naimisiin ennen kuin seksiä on harrastettu. Eikä musta olisi olemaan vuosia kihloissa eikä seksiä harrastettaisi.

Waude.

Itse olin seksittä aika kauan, mutta en pystynyt niin kauan olemaan, kuin olisin halunnut.

olisin valmis, ehkä jopa parempi vaihtoehto kuin se, että hypätään heti sänkyyn. siinä oppii tuntemaan kumppaninsa todella hyvin, eikä seksi ala kyllästyttää heti ensimmäisen aviovuoden jälkeen.. no joo, tämä toki vain oma kantani. tiedän, että on ihmisiä, jotka eivät näin ajattele.

ja ei se seurustelu tylsää ole ilman seksiä (vaikkakin ehkä hieman tuskallista ) kyllähän sitä voi toisiinsa tutustua seksuaalisesti ilman, että menisi 'loppuun asti'.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:

Mä en voisi koskaan ns. ottaa sikaa säkissä eli mennä naimisiin ennen kuin seksiä on harrastettu. Eikä musta olisi olemaan vuosia kihloissa eikä seksiä harrastettaisi.

Mä taas olen aika varma siitä, että tämän kihlaparin liitto, kunhan he menevät naimisiin, tulee olemaan ikuinen. Siinä on tiettyä vetoa, että yhdessä opetellaan se intiimi tie nautintoon.

Mulle on aivan sama, mitä toiset tekevät tällä saralla. Sen tiedän, ettei oma pääni kestä irtosuhteita tai muutenkaan mitään sellaista. Aivot ovat tärkein sukupuolielin. Jos en voi luottaa, en voi nauttia. Minä en halua pelätä, että mies halusi vain sitä yhtä ja katoaa aamulla jonnekin. Mä tunnen itseni sen verran hyvin.

Onhan musta naimisissakin olemaan, ilman seksiä. Muutaman vuoden välein yritetään, ei onnistu. Yritysten jälkeen menee taas muutama vuosi ennen kuin yritetään. Ei sitä seksiä kaipaa, kun on pitempään ilman.

Kyllä ja olenkin. Mies asui toisessa maassa ja minä Suomessa. Välillä tuli pitkiäkin välejä, ettei nähty.. Toisaalta jos ois koko ajan tekemisissä, niin saattaishan tuo kyllä alkaa pihtailu nyppimään..

Mä en usko siihen , että joku voisi olla sika säkissä sen seksin suhteen. Kun on rakkautta, keksitään keinoja, mutta jos suhde on perustunut seksiin, niin vakavamman suhteen alettua saattaakin paljastua arkipäivän sika, noin niin kuin puhumattomien asioiden takia, käytöksen ja tulevaisuuden suunnitelmien osalta.

Mä en näe mitään syytä pidättäytyä. Tykkään seksistä, ja varsinkin jos seurustelen, haluan sitä. Olis aika outoa seurustella jonkun kanssa jonka kanssa ei haluais seksiä :o En näe siinä mitään kovinkaan hienoa että pidättäytyy. Kyllä toisen oppii tuntemaan vaikka niitä paniskin ;) Jos haluaa pidättäytyä niin siitä vaan, en tuomitse mitenkään, hienoa jos pystyy JOS haluaa, mutta en näe siinä mitään tavoiteltavaa.

En silti ekoilla treffeillä miehen kanssa menis sänkyyn jos jotain pidempiaikaista siitä haluaisin, mutta siitä kun sovitaan, että nyt me seurustelemme, en näe mitään syytä olla naimatta.

Mun piti pystyä, siis niin olin suunnitellut. Että vasta kun jotai puol vuotta seurusteltu tai jotain. No, me seurusteltiin kuukausi ennen seksiä. Oltiin toistemme ekat ja nyt naimisissa :) ei musta olis yhdenyön juttuja harrastamaan, mutta sama se mulle vaikka joku harrastaiskin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Onhan musta naimisissakin olemaan, ilman seksiä. Muutaman vuoden välein yritetään, ei onnistu. Yritysten jälkeen menee taas muutama vuosi ennen kuin yritetään. Ei sitä seksiä kaipaa, kun on pitempään ilman.

Näinpä. Meillä oli suhteen alussa seksiä päivittäin, sitten se vaan väheni... mieheni on vuosien ajan jaksanut mun haluttomuutta, kyselee kyllä usein että josko mua haluttais mutta ei. En itsekään ymmärrä miksen halua seksiä, yritetään sitä välillä (ehkä 2-6kk välein) mutta ei vaan halut syty. Ja totta on ettei seksiä kaipaa kun on pitempään ilman. Ollaan kuitenkin saatu kaksi lasta aikaiseksi sillä erittäin vähällä seksillä.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Näinpä. Meillä oli suhteen alussa seksiä päivittäin, sitten se vaan väheni... mieheni on vuosien ajan jaksanut mun haluttomuutta, kyselee kyllä usein että josko mua haluttais mutta ei. En itsekään ymmärrä miksen halua seksiä, yritetään sitä välillä (ehkä 2-6kk välein) mutta ei vaan halut syty. Ja totta on ettei seksiä kaipaa kun on pitempään ilman. Ollaan kuitenkin saatu kaksi lasta aikaiseksi sillä erittäin vähällä seksillä.

Meillä mies ei pysty. Olen nyt 7 vuotta ollut mieheni kanssa näin, ennen lapsia meillä meni ihan hyvin seksin suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Meillä mies ei pysty. Olen nyt 7 vuotta ollut mieheni kanssa näin, ennen lapsia meillä meni ihan hyvin seksin suhteen.

Meillä mies kyllä pystyy ja haluaakin. Mä en vaan "pysty" enkä haluakaan... Ei vaan koskaan tule sellaista oloa että haluttais. Mua välillä oikein ärsyttää että miksi en enää halua kun ennen sekstailtiin tosi usein. :(

Pystyisin tarvittaessa. En ole seksiaddikti eikä päässäni kuulu ääniä, jotka käskisivät panemaan. Seksittömyyden syystä riippuen saattaisin kyllä löytää syyn olla jatkamatta seurustelua. Jos syyt olisivat kovin uskonnolliset, niin olettaisin näppituntumalta, että kaikenlaisia muitakin "pieniä hankaluuksia" voi olla tulevaisuudessa luvassa erityyppisten asioiden osalta eikä kyseinen ihminen todennäköisesti ole mulle oikea.

Puoli vuotta, vuosi...ei.
Kuukausi, pari...kyllä. Sellainen deittailu, flirttailu, suudelma kolmansilla treffeillä, vähitellen eteneminen on erittäin jees. Ruokahalu kasvaa matkan varrella :p

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Puoli vuotta, vuosi...ei.
Kuukausi, pari...kyllä. Sellainen deittailu, flirttailu, suudelma kolmansilla treffeillä, vähitellen eteneminen on erittäin jees. Ruokahalu kasvaa matkan varrella :p

perhana ravistettava! |O nytten rupes tekemään mieli... :ashamed: :whistle:

Yhteistyössä